#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[Master]Snajper+";
new const opis[] = "150 procent z AWP, SCOUT, ELITKI, Wszystkie Granaty";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Premium";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite]Snajper"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[[Master]Snajper+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = 5);
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.50, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Witam. Proszę o kompilacje.


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty




inne.amxx






