Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:S

SDK HooK problem ??Problem

cs:s

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamion

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 11:34

Mam problem nie działa mi na serwie SDK HooK instalowałem go razem z Source modem wszystko działa ale ta jedna rzecz nie. sprawdzałem wiele wersji SM i nic to nie dało dodawałem ręcznie i zero rezultatu nie wiem gdzie jest przyczyna mojego problemu. morże być to wina Hostingu że mi ten plugin nie działa ????


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 12:26

logi ?


  • +
  • -
  • 0

#3 kamion

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 13:33

To jest z Konsoli serwera :

Using default binary: ./srcds_linux
Server will auto-restart if there is a crash.
ERROR: -autoupdate requires -steam_dir and -steamcmd_script.
Fri May 31 12:39:19 CEST 2013: Server Failed
WARNING: Could not locate steam dir:, ignoring.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 240
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/gry/s3785/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/gry/s3785/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
dlopen failed trying to load:
/home/gry/s3785/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/gry/s3785/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

 
 
 
 
A to z serwera:

L 05/31/2013 - 12:01:59: SourceMod error session started
L 05/31/2013 - 12:01:59: Info (map "de_dust") (file "errors_20130531.log")
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] --- BEGIN ERRORS FROM AUTOMATIC UPDATER ---
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.csgo.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.dota.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.ep2v.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/game.cstrike.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/master.games.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:01:59: [UPDATER] --- END ERRORS FROM AUTOMATIC UPDATER ---
L 05/31/2013 - 12:01:59: [nextmap.smx] FATAL: Cannot load map cycle. Nextmap not loaded.
L 05/31/2013 - 12:01:59: [SM] Plugin encountered error 25: Call was aborted
L 05/31/2013 - 12:01:59: [SM] Native "SetFailState" reported: Mapcycle Not Found
L 05/31/2013 - 12:01:59: [SM] Displaying call stack trace for plugin "nextmap.smx":
L 05/31/2013 - 12:01:59: [SM]   [0]  Line 138, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::FindAndSetNextMap()
L 05/31/2013 - 12:01:59: [SM]   [1]  Line 108, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::OnConfigsExecuted()
L 05/31/2013 - 12:02:41: SourceMod error session started
L 05/31/2013 - 12:02:41: Info (map "de_dust") (file "errors_20130531.log")
L 05/31/2013 - 12:02:41: [nextmap.smx] FATAL: Cannot load map cycle. Nextmap not loaded.
L 05/31/2013 - 12:02:41: [SM] Plugin encountered error 25: Call was aborted
L 05/31/2013 - 12:02:41: [SM] Native "SetFailState" reported: Mapcycle Not Found
L 05/31/2013 - 12:02:41: [SM] Displaying call stack trace for plugin "nextmap.smx":
L 05/31/2013 - 12:02:41: [SM]   [0]  Line 138, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::FindAndSetNextMap()
L 05/31/2013 - 12:02:41: [SM]   [1]  Line 108, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::OnConfigsExecuted()
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] --- BEGIN ERRORS FROM AUTOMATIC UPDATER ---
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.csgo.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.dota.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/engine.ep2v.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/game.cstrike.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] Could not open /home/gry/s3785/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/sdkhooks.games/master.games.txt for writing
L 05/31/2013 - 12:02:41: [UPDATER] --- END ERRORS FROM AUTOMATIC UPDATER ---
L 05/31/2013 - 12:05:47: SourceMod error session started
L 05/31/2013 - 12:05:47: Info (map "de_dust") (file "errors_20130531.log")
L 05/31/2013 - 12:05:47: [nextmap.smx] FATAL: Cannot load map cycle. Nextmap not loaded.
L 05/31/2013 - 12:05:47: [SM] Plugin encountered error 25: Call was aborted
L 05/31/2013 - 12:05:47: [SM] Native "SetFailState" reported: Mapcycle Not Found
L 05/31/2013 - 12:05:47: [SM] Displaying call stack trace for plugin "nextmap.smx":
L 05/31/2013 - 12:05:47: [SM]   [0]  Line 138, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::FindAndSetNextMap()
L 05/31/2013 - 12:05:47: [SM]   [1]  Line 108, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::OnConfigsExecuted()
L 05/31/2013 - 12:39:25: SourceMod error session started
L 05/31/2013 - 12:39:25: Info (map "de_dust") (file "errors_20130531.log")
L 05/31/2013 - 12:39:25: [nextmap.smx] FATAL: Cannot load map cycle. Nextmap not loaded.
L 05/31/2013 - 12:39:25: [SM] Plugin encountered error 25: Call was aborted
L 05/31/2013 - 12:39:25: [SM] Native "SetFailState" reported: Mapcycle Not Found
L 05/31/2013 - 12:39:25: [SM] Displaying call stack trace for plugin "nextmap.smx":
L 05/31/2013 - 12:39:25: [SM]   [0]  Line 138, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::FindAndSetNextMap()
L 05/31/2013 - 12:39:25: [SM]   [1]  Line 108, /home/builds/sourcemod/linux-1.6/build/plugins/nextmap.sp::OnConfigsExecuted()

  • +
  • -
  • 0

#4 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.06.2013 23:38

Nie


morże
być to wina hostingu.

Jaka wersja SourceModa? + jaka gra css? cs:go?


  • +
  • -
  • 0

#5 kamion

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.06.2013 23:40

tak jakoś się napisało za szybko pisałem...

 

Jeśli chodzi to CSS 

 

Przetestowałem wszystkie SM jakie znalazłem starsze i najnowsze i wszędzie nie ma SDK Hook mimo że plugin jest w SM normalnie.


  • +
  • -
  • 0

#6 JaBydlak

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:332
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.06.2013 16:36

Ściągasz snapshot z v. 1.5 http://www.sourcemod.net/snapshots.php

w nich jest juz SDK hooks


  • +
  • -
  • 0

#7 kamion

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 09.06.2013 00:01

powie mi ktoś jak to wyszukać czy tylko po stronie Hostingu da się to zrobić?? to niby jest rozwiązanie mojego problemu.

 

 

wystarczy zmienić uprawnienia dla katalogu .steam który domyślnie jest ukryty.

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:s

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych