Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

message_begin do DeathMsg | Jak ustalić "nick" enta?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.05.2013 19:12

Tak jak w temacie : mam taki kod :
set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg")) 
write_byte(attacker)
write_byte(ent)
write_byte(0)
message_end()
i ja ( attacker) mam nick : STRIKER--McPr0 :D i to się wyświetla normalnie, ale jak zabiję enta - potwora to jego "nick" = "" Czyli pokazuje się tak: STRIKER--McPr0 :D (TU TEN ZNAK ZABICIA) "i tu moja nazwa jaką ustalę" czyli chcę ustalić "nick" enta, kombinowałem z wszystkimi pev'ami, gdzie mają w nazwie 'name' ^D^ ale nie przynosi rezultatów. Z góry dziękuję za pomoc, oczywiście plusikuję - jak zawsze.:)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2013 19:46

Jeżeli nic się nie zmienilo w kodzie klienta to nazwa jest brana ze specjalnej tablicy z nickami graczy jeśli id wychodzi poza granice to nazwa jest ustalana właśnie na "" wniosek możesz oszukać grę i wysłać zamiast id enta id gracza któremu na chwilę zmienisz nazwę albo jeśli masz ochotę lepiej pokombinować to mozesz ograniczyć wysyłkę informacji o zmianie nicku tylko do konkretnego gracza który ma otrzymać te informacje
  • +
  • -
  • 1

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.05.2013 19:57

chodzi mi o to, że jak gracz zabije potwora, to normalnie pokazuje, że gracz zabił "Potwor" . No mógłbym zmienić komuś tam nick, ale czy to nie jest trochę "dziwne" ? :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.05.2013 20:01

W ten sam sposób (zmiany nicku) działa plugin od asyst.



#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2013 20:02

Dobrze wiem o co ci chodzi podałem ci rowiazanie
  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.05.2013 20:44

mam coś takiego:
new szName[33], szNick[33];
	
	new iFind;
	for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) {
		if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id) {
			iFind = i;
			break;
		}
	}
	
	if(!iFind) {
		return;
	}
	
	get_user_name(iFind, szName, 32);
	
	formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);
	engclient_cmd(iFind, "name", szNick);
	
	set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
	message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg")) 
	write_byte(id)
	write_byte(iFind)
	write_byte(0)
	message_end()

	engclient_cmd(iFind, "name", szName);
dlatego iFind, bo musiałem wyszukać innego gracza. problem w tym, że nie zmienia nicku. :/

Może dlatego, że gram ( na chwilkę ) na podbotach?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 15:38

Do zamknięcia

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.05.2013 15:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych