set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE) message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg")) write_byte(attacker) write_byte(ent) write_byte(0) message_end()i ja ( attacker) mam nick : STRIKER--McPr0 i to się wyświetla normalnie, ale jak zabiję enta - potwora to jego "nick" = "" Czyli pokazuje się tak: STRIKER--McPr0 (TU TEN ZNAK ZABICIA) "i tu moja nazwa jaką ustalę" czyli chcę ustalić "nick" enta, kombinowałem z wszystkimi pev'ami, gdzie mają w nazwie 'name' ale nie przynosi rezultatów. Z góry dziękuję za pomoc, oczywiście plusikuję - jak zawsze.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
message_begin do DeathMsg | Jak ustalić "nick" enta?
Temat rozp.
GT Team
, 16.05.2013 19:12
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.05.2013 19:12
Tak jak w temacie :
mam taki kod :
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 16.05.2013 19:46
Jeżeli nic się nie zmienilo w kodzie klienta to nazwa jest brana ze specjalnej tablicy z nickami graczy jeśli id wychodzi poza granice to nazwa jest ustalana właśnie na "" wniosek możesz oszukać grę i wysłać zamiast id enta id gracza któremu na chwilę zmienisz nazwę albo jeśli masz ochotę lepiej pokombinować to mozesz ograniczyć wysyłkę informacji o zmianie nicku tylko do konkretnego gracza który ma otrzymać te informacje
#3
Napisano 16.05.2013 19:57
chodzi mi o to, że jak gracz zabije potwora, to normalnie pokazuje, że gracz zabił "Potwor" .
No mógłbym zmienić komuś tam nick, ale czy to nie jest trochę "dziwne" ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4 Gość_21977_*
Napisano 16.05.2013 20:01
W ten sam sposób (zmiany nicku) działa plugin od asyst.
#5
Napisano 16.05.2013 20:02
Dobrze wiem o co ci chodzi podałem ci rowiazanie
#6
Napisano 16.05.2013 20:44
mam coś takiego:
Może dlatego, że gram ( na chwilkę ) na podbotach?
new szName[33], szNick[33]; new iFind; for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) { if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id) { iFind = i; break; } } if(!iFind) { return; } get_user_name(iFind, szName, 32); formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]); engclient_cmd(iFind, "name", szNick); set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE) message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("DeathMsg")) write_byte(id) write_byte(iFind) write_byte(0) message_end() engclient_cmd(iFind, "name", szName);dlatego iFind, bo musiałem wyszukać innego gracza. problem w tym, że nie zmienia nicku.
Może dlatego, że gram ( na chwilkę ) na podbotach?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#7
Napisano 17.05.2013 15:38
Do zamknięcia
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8 Gość_21977_*
Napisano 17.05.2013 15:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych