Witam nie wiem jak zrobic zeby w tym pluginie dodac komende reczną ktora wywoluje menu z bronia lecz tylko dla ct i zeby dla kazdego gracza dzialala max 2 razy na runde, jesli wpisalby np 3 raz nie pokazaloby mu menu broni tylko wyswietlilo komunikat na say "komendy recznej mozesz uzyc max 2 razy na runde !"
Bardzo bylbym wdzieczny z gory dziekuje.
Wklejka tpuxb39nek0s - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodanie komendy guns
#1
Napisano 15.05.2013 15:51
[ Base Builder | Grupy | Bank | Sklep | Exp ] -->> 193.33.177.19:27396
#2 Gość_21977_*
Napisano 28.05.2013 01:58
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pluginy
#3
Napisano 28.05.2013 23:57
Wstępnie zadeklaruj biblioteczki fun i cstrike:
#include <fun>#include <cstrike>
Później stwórz nowe 2 zmienne globalne gdzieś na początku pluginu:
new ilosc_uzyc[33] = 0new menu_bronie
Następnie zarejestruj event nowej rundy, komendę i menu w plugin_init
register_clcmd("say /menu", "menubroni")
register_event("HLTV", "PoczatekRundy", "a", "1=0", "2=0")
menu_bronie = menu_create("Ktora chcesz bron?","pokaz_menu")
menu_additem(menu_bronie, "M4") // item = 0
menu_additem(menu_bronie, "AK47") // item = 1
Stwórz funkcje, w której będziesz resetował ilość użyć:
public PoczatekRundy(id)ilosc_uzyc[id] = 0
I pozostaje reszta funkcji:
public menubroni(id){
if(get_user_team(id) == 2){
ilosc_uzyc[id]++
if(ilosc_uzyc[id] > 2)
client_print(id, print_chat, "komendy recznej mozesz uzyc max 2 razy na runde")
else
menu_display(id, menu_bronie)
}
}
Oraz całe menu broni, które zrobisz po swojemu (nie zapomnij o dodawaniu kolejnych opcji przez menu_additem w plugin_init)
public pokaz_menu(id, menu, item){
switch(item){
case 0: {
new m4 = give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_weapon_ammo(m4, 30)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
}
case 1: {
new ak = give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_weapon_ammo(ak, 30)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
}
}
Mogę się mylić jeśli chodzi i inkrementacje, bo przez ostatnie parę miesięcy nic nie robiłem w pawnie Ale reszta jest raczej ok
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych