Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wypełnianie tablicy przy starcie mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 15.05.2013 09:00

Witam!

 

Mam 2 pytania, jaki event trzeba łapać by wykryć start mapy? Chcę by po starcie była wypełniana tablica dwuwymiarowa.

Pytanie 2, czy można tak wypełniać

 
WypelnijPlecak(id)
{
   for (new i=1;i<=32;i++)
   plecak[i][]=
   {
      -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120,
      100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200,
      32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100
   }
}

Czy nie trzeba w ten sposób, a wystarczy o tak:

 
public client_connect(id)
{
   g_iHasDead[id] = 1; 
   KasujPrimary(id);
   plecak[id][]=
   {
      -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120,
      100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200,
      32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100
   }
}

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 15.05.2013 09:05

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.05.2013 11:02

1. choćby plugin_init. Każdy plugin jest ładowany na nowo przy zmianie mapy. Możesz też w "ładniejszy" sposób, w server_changelevel to zrobić :)

 

2. oczywiście, że można.

 


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.05.2013 13:43

Tak na przyszłość tutaj masz masz opisane eventy http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

 


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.05.2013 14:42

Ze swojej strony polecam Ci przeczytać dokładnie przeczytać tutorial (ang.New Round / Player Spawn / Round Start / Round End - do Not mess it by VEN.

Zwróć uwagę na różnicę między nową rundą (przed freezetime, graczy jeszcze nie ma), a startem rundy (po freezetime, nawet zerowym, gracze są już zespawnowani i gotowi do gry).

Często dużo łatwiej jest operować bezpośrednio na zespawnowanym graczu, niż na wszystkich naraz podczas startu rundy. Zależy od sytuacji.



#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 31.05.2013 12:02

problem, który chciałem po części za pomocą tego rozwiązać, był bardziej złożony i źle to przemyślałem, więc to mi się jednak nie przyda, ale dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.

 

btw. Ten sposób chyba najlepszy

public client_connect(id)
{

   plecak[id][]=
   {
      -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 120, 1, 120,
      100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200,
      32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, -1, 100
   }
}

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 12:29

Ten sposób chyba najlepszy

 

Zależy w jakim zastosowaniu

inicjalizacja przy deklarowaniu też jest dobrym pomysłem ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych