Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak stworzyć Koło w silniku hl1engine


Najlepsza odpowiedź GT Team , 03.05.2013 13:34

Ok, zrobiłem tak jak mówiłeś. Zablkowałem Z-axis. I : tdnight0015.png jak zrobić, by nie patrzał się na mnie, tylko cały czas w ziemię?

Dobra, działa. Teraz próbuję ustawić, że patrzy się do góry.Darek dzięki!

Kolejny edit: tdnight0016.png Użyłem Twojego kodu Darku ( entity_set_aim ) Co ja bym bez Ciebie zrobił :) Do zamknięcia! Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.05.2013 09:17

Witam, otóż potrzebuję 1 lecz dobre rozwiązanie jak stworzyć koło, oprócz tego:
stock msg_beamring(id, startent, endent, spriteindex, life, width, Color[3], brithgness)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE ,SVC_TEMPENTITY, _, id) //message begin
	write_byte(24)
	write_short(startent)
	write_short(endent)
	write_short(spriteindex)
	write_byte(1)	
	write_byte(1)
	write_byte(life)
	write_byte(width)
	write_byte(1)
	write_byte(Color[0])	
	write_byte(Color[1])	 
	write_byte(Color[2])	
	write_byte(brithgness)
	write_byte(1)
	message_end()
}
i tego
stock msg_circle(id, vec1[3], sprite, Color[3], distance)
{
	message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, vec1, id)
	write_byte( 21 )
	write_coord(vec1[0])
	write_coord(vec1[1])
	write_coord(vec1[2])
	write_coord(vec1[0])
	write_coord(vec1[1])
	write_coord(vec1[2] + distance)
	write_short( sprite )
	write_byte( 0 ) // startframe
	write_byte( 0 ) // framerate
	write_byte( 11 ) // life
	write_byte( 16 ) // width
	write_byte( 0 ) // noise
	write_byte( Color[0] ) // r
	write_byte( Color[1]) // g
	write_byte( Color[2] ) // b
	write_byte( 255 ) //brightness
	write_byte( 0 ) // speed
	message_end()
}
głównie chodzi jakieś piękne koło bez użycia tych 2 message. W tym 1 muszę stworzyć 2 enty które są oddalone od środka.
1 o +700
2 o -700
I potem muszę użyć tego TE_BEAMRING (24).

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2013 12:09

Stwórz sprite który będzie wyglądał jak koło

twórz ent ustawiaj mu jako wygląd ten sprite i w zależności jaką średnice ma mieć te koło ustawiaj entowi opowiednią skalę ( pev_scale )


  • +
  • -
  • 1

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.05.2013 12:38

Sprite wiem jak stworzyć, lecz jak zrobić by był on poziomo ?

edit

Tak jak sądziłem, sprite patrzy się w moim kierunku:
new Entity = create_entity( "info_target" );

	entity_set_string	( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" );
	entity_set_model	( Entity, "sprites/TD/circle.spr" );
	entity_set_float	( Entity, EV_FL_scale, 1.0 );

	new Float:CoreOrigin[ 3 ];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, CoreOrigin );
	entity_set_origin( Entity, CoreOrigin );
	
	//Framerate if u like...
	entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 );
	
	DispatchSpawn( Entity );
Można zrobić 'statyczny' sprite?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 03.05.2013 13:04

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2013 13:08

Tak trzeba go przerobić programem http://cs.gamebanana.com/tools/5092

 


  • +
  • -
  • 1

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.05.2013 13:34   Najlepsza odpowiedź

Ok, zrobiłem tak jak mówiłeś. Zablkowałem Z-axis. I : tdnight0015.png jak zrobić, by nie patrzał się na mnie, tylko cały czas w ziemię?

Dobra, działa. Teraz próbuję ustawić, że patrzy się do góry.Darek dzięki!

Kolejny edit: tdnight0016.png Użyłem Twojego kodu Darku ( entity_set_aim ) Co ja bym bez Ciebie zrobił :) Do zamknięcia!

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych