Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak ustawić pozycję ENT'a tak, aby był on przede mną


Najlepsza odpowiedź GT Team , 27.04.2013 23:17

}
	if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id])
	{
		static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3]
		
		get_user_origin(id, GOrigin, 3)
		
		IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin
		IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn
		
		get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin)
		
		Origin[2]-=36.0
		
		set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin)
		sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2)
		if(trace_hull(Origin, 1, 1, 1))
			client_print(id, print_center, "not")
		
		entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0)
	}
I ciągle pokazuje "not"

Dobra ! Do zamknięcia, ogarnąłem to i działa :) O to co zrobiłem:

Nowy stock:

stock bool:is_turret_stuck(id)
{
    static Float:fOrigin[3];
    pev(id, pev_origin, fOrigin);
    fOrigin[2]+=36.0
    engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, HULL_HUMAN, id, 0);
     
    if(get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen))
        return true;
     
    return false;
}

 

I

if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id])
    {
        static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3]
        
        get_user_origin(id, GOrigin, 3)
        
        IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin
        IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn
        
        get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin)
        
        Origin[2]-=36.0
        
        set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin)
        sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2)
        if(is_player_stuck(g_iOwnedEnt[id]))
            client_print(id, print_center, "not")
        
        entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0)
    }
 

 

To close :)!

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.04.2013 19:58

Wszystko działa pięknie ( Ogromne + ). Teraz kolejne pytanie. Jak sprawdzić czy te origin+45.0 nie wchodzi na ściane czy coś ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#22 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 27.04.2013 20:02

Pokombinuj z

trace_hull


  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#23 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.04.2013 20:09

trace_hull ( Float:origin[3], hull, [ ignoredent=0, ignoremonsters=0 ] )
Hm.. O co biega z tymi ignore monsters i ent ? Obszerne info, którego nie pojmuje: http://forums.allied...030&postcount=6

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#24 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.04.2013 20:28

czym jest ent? czym jest "monsters"? co znaczy "ignore"? Chyba prosta dedukcja. Jeśli ustawisz oba na 1 to powinno wykrywać kolizje wyłącznie ze światem, a nie z entami i graczami.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#25 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.04.2013 23:17   Najlepsza odpowiedź

}
	if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id])
	{
		static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3]
		
		get_user_origin(id, GOrigin, 3)
		
		IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin
		IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn
		
		get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin)
		
		Origin[2]-=36.0
		
		set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin)
		sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2)
		if(trace_hull(Origin, 1, 1, 1))
			client_print(id, print_center, "not")
		
		entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0)
	}
I ciągle pokazuje "not"

Dobra ! Do zamknięcia, ogarnąłem to i działa :) O to co zrobiłem:

Nowy stock:

stock bool:is_turret_stuck(id)
{
    static Float:fOrigin[3];
    pev(id, pev_origin, fOrigin);
    fOrigin[2]+=36.0
    engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, HULL_HUMAN, id, 0);
     
    if(get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen))
        return true;
     
    return false;
}

 

I

if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id])
    {
        static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3]
        
        get_user_origin(id, GOrigin, 3)
        
        IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin
        IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn
        
        get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin)
        
        Origin[2]-=36.0
        
        set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin)
        sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2)
        if(is_player_stuck(g_iOwnedEnt[id]))
            client_print(id, print_center, "not")
        
        entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0)
    }
 

 

To close :)!

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych