Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak ustawić pozycję ENT'a tak, aby był on przede mną
Najlepsza odpowiedź GT Team , 27.04.2013 23:17
} if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id]) { static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3] get_user_origin(id, GOrigin, 3) IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin) Origin[2]-=36.0 set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin) sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2) if(trace_hull(Origin, 1, 1, 1)) client_print(id, print_center, "not") entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0) }I ciągle pokazuje "not"
Dobra ! Do zamknięcia, ogarnąłem to i działa O to co zrobiłem:
Nowy stock:
stock bool:is_turret_stuck(id) { static Float:fOrigin[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); fOrigin[2]+=36.0 engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, HULL_HUMAN, id, 0); if(get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen)) return true; return false; }
I
if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id]) { static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3] get_user_origin(id, GOrigin, 3) IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin) Origin[2]-=36.0 set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin) sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2) if(is_player_stuck(g_iOwnedEnt[id])) client_print(id, print_center, "not") entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0) }
To close !
Przejdź do postu
#21
Napisano 27.04.2013 19:58
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#22
Napisano 27.04.2013 20:02
Pokombinuj z
trace_hull
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#23
Napisano 27.04.2013 20:09
trace_hull ( Float:origin[3], hull, [ ignoredent=0, ignoremonsters=0 ] )Hm.. O co biega z tymi ignore monsters i ent ? Obszerne info, którego nie pojmuje: http://forums.allied...030&postcount=6
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#24
Napisano 27.04.2013 20:28
czym jest ent? czym jest "monsters"? co znaczy "ignore"? Chyba prosta dedukcja. Jeśli ustawisz oba na 1 to powinno wykrywać kolizje wyłącznie ze światem, a nie z entami i graczami.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#25
Napisano 27.04.2013 23:17 Najlepsza odpowiedź
} if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id]) { static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3] get_user_origin(id, GOrigin, 3) IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin) Origin[2]-=36.0 set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin) sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2) if(trace_hull(Origin, 1, 1, 1)) client_print(id, print_center, "not") entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0) }I ciągle pokazuje "not"
Dobra ! Do zamknięcia, ogarnąłem to i działa O to co zrobiłem:
Nowy stock:
stock bool:is_turret_stuck(id) { static Float:fOrigin[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); fOrigin[2]+=36.0 engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, HULL_HUMAN, id, 0); if(get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen)) return true; return false; }
I
if(is_user_alive(id) && g_iOwnedEnt[id] && IsMovingEnt[id]) { static Float:Origin[3], Float:Origin2[3], GOrigin[3] get_user_origin(id, GOrigin, 3) IVecFVec(GOrigin, Origin)//origin IVecFVec(GOrigin, Origin2)//turn get_origin_from_dist_player(id, 45.0, Origin) Origin[2]-=36.0 set_pev(g_iOwnedEnt[id], pev_origin, Origin) sentry_turntotarget2(g_iOwnedEnt[id], Origin, Origin2) if(is_player_stuck(g_iOwnedEnt[id])) client_print(id, print_center, "not") entity_set_float(g_iOwnedEnt[id], EV_FL_nextthink, 0.0) }
To close !
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych