Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

VIP Generator
#141
Napisano 03.02.2013 10:43
No niestety nie działało jak skompilowałem vipa i wrzuciłem na serwer to dodawało bronie zamiast podmieniać, ale poradziłem już sobie z tym.
Proponowałbym jeszcze dodać do kamizelki
#142
Napisano 03.02.2013 13:51
@benio101
No niestety nie działało jak skompilowałem vipa i wrzuciłem na serwer to dodawało bronie zamiast podmieniać, ale poradziłem już sobie z tym.
Proponowałbym jeszcze dodać do kamizelki
Dalej pracujemy nad obiecanymi w temacie aktualizacjami, m.in. usuwania duplikatów broni na slocie, a także paroma dodatkami.
Przeczytaj zawsze 2 razy a potem pisz
Użytkownik glut1997 edytował ten post 03.02.2013 13:53
#143
Napisano 06.02.2013 11:39
Wszystko działa, ale po zmianie mapy nie czyta vipow..
Trzeba wyjsc i wejsc spowrotem na serwer aby czytało ;/
Da sie coś z tym zrobić ?
#144
Napisano 07.02.2013 17:17

#146
Napisano 09.02.2013 01:03
@Up - podłączam się do prośby, a tak to wszystko jest git - tylko jeden problem, jak zrobi się 2 zestawy menu to po przeżyciu i wybraniu tego 2 (wcześniej tego 1) - to mamy dwie bronie
Właśnie też chciałem to napisać, proszę o dodanie tego

#147
Napisano 09.02.2013 13:23
@Up - podłączam się do prośby, a tak to wszystko jest git - tylko jeden problem, jak zrobi się 2 zestawy menu to po przeżyciu i wybraniu tego 2 (wcześniej tego 1) - to mamy dwie bronie
Właśnie też chciałem to napisać, proszę o dodanie tego
@Up - podłączam się do prośby, a tak to wszystko jest git - tylko jeden problem, jak zrobi się 2 zestawy menu to po przeżyciu i wybraniu tego 2 (wcześniej tego 1) - to mamy dwie bronie
Dodajcie do każdego zestawu strip_user_weapons(id) tutaj macie dokładnie opisane KLIK będzie wam podmieniało bronie a nie dodawało kolejne, działa na pewno bo sam tak zrobiłem. Ja dodacie to to musicie jeszcze dopisać do każdego zestawu give_item(id, "weapon_knife"); aby dodać nóż , ponieważ ta funkcja usuwa wszystkie bronie.
#148
Napisano 09.02.2013 14:40
public menu_handler(id, menu, item){
if(gRound>=2 && is_user_alive(id) && item==0){
Jest to dobrze zrobione czy muszę coś poprawić?
#149
Gość_21977_*
Napisano 09.02.2013 18:38
Tak, przy okazji usuniemy jedyną bombę an serwerze, Defuse Kit,Dodajcie do każdego zestawu strip_user_weapons
gracz dostanie zmienioną prędkość, a na hudzie pojawi się otrzymanie
noża, którego na dobrą sprawę wcale nie tracimy. Niestety, ale podziękuję.
To chyba najgorsze z możliwych rozwiązań, niestety, wciąż tak popularne na naszym forum.
Nie, żebym krzyczał, czy coś, wręcz przeciwnie, bardzo dziękuję za chęć pomocy, sam zresztą
kiedyś też korzystałem z tego marnego rozwiązania, po prostu chcę powiedzieć, że jest ono fatalne.
#150
Napisano 09.02.2013 19:30
W sumie tak na szybkości, chyba lepszym rozwiązaniem było by sprawdzanie, czy gracz ma jakąś broń, jeżeli ma, to wtedy niech mu wyskoczy info o tym, że posiada już jakąś broń i że musi ją wyrzucić jeśli chce mieć nową.Tak, przy okazji usuniemy jedyną bombę an serwerze, Defuse Kit,
Dodajcie do każdego zestawu strip_user_weapons
gracz dostanie zmienioną prędkość, a na hudzie pojawi się otrzymanie
noża, którego na dobrą sprawę wcale nie tracimy. Niestety, ale podziękuję.
To chyba najgorsze z możliwych rozwiązań, niestety, wciąż tak popularne na naszym forum.
Nie, żebym krzyczał, czy coś, wręcz przeciwnie, bardzo dziękuję za chęć pomocy, sam zresztą
kiedyś też korzystałem z tego marnego rozwiązania, po prostu chcę powiedzieć, że jest ono fatalne.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#151
Napisano 09.02.2013 19:49
#152
Napisano 09.02.2013 20:19
Szybki update do wersji 10.0. Zmiany to m.in.
Poprawa AutoBH, drobny fix w menu broni oraz dodanie nowej funkcjonalności,
jaką jest automatyczne generowanie pliku vip.txt na podstawie wybranych opcji.
Plik jest generowany po wybraniu opcji "Automatyczne generowanie motd".
Możliwa jest własna stylizacja MOTD, w tym wybranie koloru tła, czcionki, jej wielkość a nawet wpisania ceny vipa.
Podgląd MOTD pliku vip.txt pojawia się na dole generatora w czasie rzeczywistym wraz z wygenerowaniem kodu.
Dzięki zastosowaniu dodatkowego modułu, gotowy plik vip.txt można pobrać jednym kliknięciem tak samo, jak gotowy plugin.
Dalej pracujemy nad obiecanymi w temacie aktualizacjami, m.in. usuwania duplikatów broni na slocie, a także paroma dodatkami.
Jak napisałem, jest to szybki update, mający na celu przede wszystkim przetestować nową funkcjonalność, obiecany update wkrótce się pojawi
Aha, wraz z wersją 10.0 wycofujemy support dla przeglądarki Internet Explorer 10. I tak niemal nikt z tej przeglądarki nie
korzysta, a osobne implementacje dla IE10 zajmują zbyt dużo czasu, tak więc oficjalnie support dla IE10 zostaje wycofany.
#153
Napisano 10.02.2013 19:50

EDIT:
I coś jeszcze.
Jak mam w bonusie na początku rundy zaznaczone granty to w motd pisze:
1 HE 2 FB 1 SGProponuję dodać opcję "Komplet granatów" i wtedy info w motd: Komplet granatów co rundę
A jak ktoś nie wybierze kompletu tylko coś innego to aby było: x co rundę.
W tej chwili to nie wiadomo co to

EDIT2:
Aha i brakuje tego:
Pokazuj vipy online na komendę[/right]
Informacja o vipach: Czat: Motd:
Wystąpił nieznany błąd (0)
[right]w MOTD ;/.
Można dodać: Widoczny w /vips czy jakoś tak

EDIT3: To samo jest z 100ap. Jaśniej byłoby dodać "co rundę".
EDIT4: I literówka.
W menu VIP'a w pistoletach zamiast Deagle jest dEagle.


EDIT5:
Wpadłem na pomysł, aby dodać menu, który otworzyć może tylko VIP w nim byłoby:
Opcja 1. [Cele] komenda [/cele] - gdzie [] to jest okno gdzie można wpisać coś i pierwsze to okno wyświetlane,a drugie to jest to co otworzy nam się lub wykona. Przykłąd rodem z JailBreak'a, ale to tylko przykład.
I EDIT6:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
forward amxbans_admin_connect(id);
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, menu,
menu_callback_handler, weapon_id;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4A1 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM249 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wXM1014 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==4){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
if(item==1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
if(item==2){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
if(item==3){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
if(item==4){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public damage(id){
new attacker=get_user_attacker(id);
new damage=read_data(2);
if(g_Vip[id]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
Klikam kompiluj i co widzę:
Kompilacja nieudana
. Poniżej znajduje się lista błędów w kompilacji.
Już edita nie mogę dać a zapomniałem dać listę błędów. Oto ona:
Wystąpił nieznany błąd (0)
Znów EDIT:
Dopiero za 3-im razem się skompilował. Przeglądarka: Google Chrome ;/ ctrl+f5 też i nic nie dało.
Użytkownik Makale edytował ten post 10.02.2013 19:52
Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.
Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !
Zapraszam !
#154
Gość_21977_*
Napisano 10.02.2013 20:14
Popularny
Ad. 2, 3. Dziękuję, będzie to dodane.
Ad. 4. Nie będę się powtarzał, ta broń nazywa się dEagle, nie Deagle, choć pospolitych, ale jednak błędów, utrwalać nie zamierzam, chyba, że speedkill uzna to za stosowne.
Ad. 5. To jest raczej pomysł na zaawansowaną modyfikację, nie na dodatek dla bardzo ważnej osoby.
Ad. 6. Skompilowany kod się kompiluje, problem nie leży więc po stronie generatora, obstawiam chwilowe przeciążenie kompilatora.
#155
Napisano 12.02.2013 21:12

Myślę, że menu to nie jest trudna rzecz do dodania. Z tym JB to tylko taki przykład, ale to byłby taki mini "MenuGenerator". Taki kodzik menu to kilka linijek.
E:
Jeszcze można dodać spadochron

Użytkownik Makale edytował ten post 12.02.2013 21:14
Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.
Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !
Zapraszam !
#156
Napisano 12.02.2013 21:51
#158
Napisano 13.02.2013 11:32
#159
Napisano 14.02.2013 19:25
#160
Napisano 14.02.2013 21:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych