VIP Generator
Gość_21977_* 14.12.2012
Też mam taką nadzieję, choć powoli zaczynam ją tracić.Mam nadzieję, że do tego czasu ukaże się aktualizacja .
Ta opcja jest cały czas dostępnaDodatkowe xxx $ na start rundy
Jest od tego masa pluginów, więc nie widzę sensu na duplikowanie kodu.Pisanie przez VIP'a w czacie na zielono lub też na inne kolory.
sebxx4
14.12.2012
Ok, jeśli to ma pomóc to w załączniku masz loga, errora, plugins.ini i sma vipa. Co do samego problemu to nie występuje on zbyt często (raz na jakiś czas crashuje serwer). To się najczęściej zdarza podczas rozgrywki, chyba gdy chcę kogoś zabić.
Załączone pliki
Użytkownik sebxx4 edytował ten post 14.12.2012 14:18
Gość_21977_* 15.12.2012
Ogromne, serdeczne, dzięki!Ok, jeśli to ma pomóc to w załączniku masz loga, errora, plugins.ini i sma vipa.
Błąd odnaleziony, występował, kiedy zmieniane były informacje o graczu inne, niż nick.
Najczęściej przez inne pluginy. bugfixem jest dodanie warunku na zmianę nicku w client_infochanged

Poprawiona funkcja, którą zalecam zastąpić obecną każdemu, kto ma vipa i występują podobne błędy:
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
Jeszcze raz, wielkie dzięki, bez logów mogłoby być ciężko.
sebxx4
15.12.2012
No widzisz
Zaraz przerobie plugin i zobacze efekty 
A tak przy okazji - kiedy wszystkie te poprawki zostaną naniesione na generator ?


A tak przy okazji - kiedy wszystkie te poprawki zostaną naniesione na generator ?
speedkill
15.12.2012
Witaj.
Niestety nie jest to zależne od nas, tak naprawdę na poprawki czekamy już około trzeci miesiąc. Ale mamy nadzieję, że wkrótce doczekamy się aktualizacji
Niestety nie jest to zależne od nas, tak naprawdę na poprawki czekamy już około trzeci miesiąc. Ale mamy nadzieję, że wkrótce doczekamy się aktualizacji

speedkill
15.12.2012
Kolejna łatka do vipów online.
Całą funkcję:
Podmieniamy na:
Dzięki temu nicki vipów nie będą wyświetlać się podwójnie.
Całą funkcję:
public client_authorized_vip(id)
Podmieniamy na:
public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new szName[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName)); if(equal(g_Name, szName)){ return 0; } } ArrayPushString(g_Array,g_Name); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dzięki temu nicki vipów nie będą wyświetlać się podwójnie.
sebxx4
18.12.2012
Może wypowie się ktoś kto jest odpowiedzialny za naniesienie tych poprawek na generator ?
smolon
19.12.2012
-W wyborze pistoletow jest "dEagle" powiino byc chyba "Deagle" lub "Desert Eagle"
- znow w pistoletach jest "FiveseveN" na koncu nie powinno byc wielkiej litery
- znow w pistoletach jest "FiveseveN" na koncu nie powinno byc wielkiej litery
Gość_21977_* 19.12.2012
Zapisu dokonałem w konwencji wielbłądziej, gdyż uznałem, że konwencja Pascala-W wyborze pistoletow jest "dEagle" powiino byc chyba "Deagle" lub "Desert Eagle"
w tym wypadku może wprowadzać w błąd jakobyśmy mieli do czynienia z bronią "Deagle".
Nie wiem nawet, czy taka istnieje, jednak do czynienia mamy z Deset Eagle,
w skrócie dEagle, ewentualnie DEagle, nie, błędnie, Deagle.
Znakiem handlowym tej broni jest FiveseveN, z wielką literą na końcu.- znow w pistoletach jest "FiveseveN" na koncu nie powinno byc wielkiej litery
I, nie, nie masz racji, nie jest to błąd, lecz właściwa nazwa broni.
Widzę, że próbujesz znaleźć błąd w opisie, niestety, na razie 2:0 dla mnie

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.12.2012 00:56
Lacostii
19.12.2012
"Karabiny snajperkie" - nikt chyba jeszcze nie wspomniał o tej literówce 
benio101 vs reszta świata
2 : 1

benio101 vs reszta świata
2 : 1
sztokula
19.12.2012
Fajny.
Moje propozycje:
Dodac dla vipa ze widzi zadane obrazenia
Rozne modele dla vipow - i mozna sobie wybrac
Moje propozycje:
Dodac dla vipa ze widzi zadane obrazenia
Rozne modele dla vipow - i mozna sobie wybrac
Gość_21977_* 19.12.2012
Aktualizacja do wersji 8.0 wgrana i dostępna pod adresem AMXX.pl/vipgenerator
Zmiany od ostatniej publikacji na forum, tj. wersji 5.2 to m.in.:
Zmiany od ostatniej publikacji na forum, tj. wersji 5.2 to m.in.:
- Poprawiono limit życia dla dodawanego życia (już nie wynosi zawsze 130 HP)
- Poprawiono literówkę związaną z ograniczaniem broni dla danej drużyny
- Poprawiona indentacja kodu (czyli wcięcia i związane z nimi ostrzeżenia)
- Poprawiony błąd dla grawitacji (kod teraz kompiluje się bez błędów)
- Poprawiono błąd z wyświetlaniem vipów online
- Poprawiono funkcje client_infochanged i client_authorized_vip
- Od teraz generator działa także na przeglądarce Internet Explorer 10+
- Dodano ciche chodzenie
- Dodano Cod Exp za zabójstwo i co rundę
- Dodano zmianę czasu wybuchu granatów
- Dodano menu broni
- Dodano poświatę gracza
- Dodano wyświetlanie vipów w motd
- Dodano szybszy lub wolniejszy wybuch granata
- Dodano exp Diablo by DarkGL za zabicie i na początku rundy
- Dodano AutoBunnyHop
- Dodano integrację z (Gm)AmxBans
- Dodano Informację na czacie o komendzie /vip
- Dodano Zwiększone obrażenia z broni
sebxx4
19.12.2012
Lece testować

Cóż, jako pierwszy mogę zgłosić pierwsze błędy
A tak pozatym to nie daje mi M4/AK na starcie (ustawiłem żeby CT dostawał M4 a TT AK).
btw - to menu vipa do czego jest ?

Cóż, jako pierwszy mogę zgłosić pierwsze błędy

Spoiler
L 12/19/2012 - 20:20:33: Start of error session. L 12/19/2012 - 20:20:33: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121219.log") L 12/19/2012 - 20:20:33: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_dd2.amxx") L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo") L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] [0] vip_dd2_1047734.sma::recharge (line 185) L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] [1] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPreVip (line 109) L 12/19/2012 - 20:20:33: [AMXX] [2] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPre (line 87) L 12/19/2012 - 20:23:44: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_dd2.amxx") L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo") L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] [0] vip_dd2_1047734.sma::recharge (line 185) L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] [1] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPreVip (line 109) L 12/19/2012 - 20:23:44: [AMXX] [2] vip_dd2_1047734.sma::SpawnedEventPre (line 87)
A tak pozatym to nie daje mi M4/AK na starcie (ustawiłem żeby CT dostawał M4 a TT AK).
btw - to menu vipa do czego jest ?
Użytkownik benio101 edytował ten post 19.12.2012 20:54
Gość_21977_* 19.12.2012
1. Nie daje Ci broni ten kod
2. Masz logi błędów z cs_set_weapon_ammo(0, … z tego kodu co oznacza, że find_ent_by_owner zwraca 0, czyli błąd pomimo switch(get_user_weapon(id))
Podejrzewam, że masz wgrany inny plugin, mod, który usuwa bronie po spawnie gracza, co tłumaczyłoby obydwa błędy.
Czy korzystałeś z jakichś innych pluginów podczas testowania, zwłaszcza usuwających bronie, a jeśli nie wiesz, to proszę,
wyłącz tymczasowo inne pluginy, bądź ustaw vipa na samą górę i powiedz, czy błąd dalej występuje,
bo w kodzie błędu nie widzę, a hipoteza z zabieranymi broniami wydaje mi się prawdopodobna.
2. Masz logi błędów z cs_set_weapon_ammo(0, … z tego kodu co oznacza, że find_ent_by_owner zwraca 0, czyli błąd pomimo switch(get_user_weapon(id))
Podejrzewam, że masz wgrany inny plugin, mod, który usuwa bronie po spawnie gracza, co tłumaczyłoby obydwa błędy.
Czy korzystałeś z jakichś innych pluginów podczas testowania, zwłaszcza usuwających bronie, a jeśli nie wiesz, to proszę,
wyłącz tymczasowo inne pluginy, bądź ustaw vipa na samą górę i powiedz, czy błąd dalej występuje,
bo w kodzie błędu nie widzę, a hipoteza z zabieranymi broniami wydaje mi się prawdopodobna.
sebxx4
19.12.2012
Na poprzedniej wersji generatora wszystko było ok. Nic z pluginami nie zmieniałem, tylko zrobiłem nowego vipa.
Gość_21977_* 19.12.2012
Sprawdziliśmy ze speedkillem na czystej instalacji i bronie są normalnie dodawane vipom, jak powinny.
Na potwierdzenie załączam demka ze strony CT oraz TT:
Dema.rar 354,62 KB
53 Ilość pobrań
Co do recharge(), muszę Ci przyznać rację, sypie błędami, nie wiem jeszcze, dlaczego.
Proponuję po prostu nie używać opcji "Pełen magazynek (podstawowy)", pewnie gdzieś zrobiłem w niej błąd
W każdym razie, cała reszta powinna działać, a dodawanie broni działa, jak wcześniej, usunięty jest jedynie błąd z drużynami.
Na potwierdzenie załączam demka ze strony CT oraz TT:

Co do recharge(), muszę Ci przyznać rację, sypie błędami, nie wiem jeszcze, dlaczego.
Proponuję po prostu nie używać opcji "Pełen magazynek (podstawowy)", pewnie gdzieś zrobiłem w niej błąd

W każdym razie, cała reszta powinna działać, a dodawanie broni działa, jak wcześniej, usunięty jest jedynie błąd z drużynami.