Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

VIP Generator
#61
Napisano 21.09.2012 13:31
#62
Napisano 21.09.2012 13:42

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#63
Napisano 21.09.2012 16:15
Popularny
Oczywiście, nie ma problemu. Już udostępniam, bardzo się cieszę, że ktoś wreście napisał taką prośbę o plik / pliki do generatora. Wszystko jest dla ludzi, a więc trzymajcie tutaj Vip-Generator, jedynie nie usuwajcie informacji o autorach skryptu, a tak to możecie robić z nim co Wam się żywnie podobna. Mam nadzieję, że przyda się Wam ten generator, wgrajcie go sobie na forum, albo na jakąś strone o tematyce cs'a. Istnieje także możliwość dostosowania tego pod inne silniki niż IPB, spokojnie można przerobić pod przema, mybb itp. Tak więc: „To jest mały krok człowieka, ale wielki krok ludzkości”. Miłego korzystania.Czy dalibyście download owego gerenatora na dysk?
Pozdrawiam, speedkill.
Załączone pliki
If you can dream it, you can do it.
#64
Napisano 22.09.2012 16:30

#67
Napisano 25.09.2012 21:47

Przy nastepnej wersji dodadza mozliwosc zrobienia menu

#68
Napisano 14.10.2012 18:09
Dodaje czasami vipy za darmo chociaż te osoby nie są dopisane w users.ini
#69
Gość_21977_*
Napisano 14.10.2012 18:23

Przeanalizuję dokładnie kod tablic nicków, może tam tkwi błąd, teraz nie pamiętam, czy został on załatany w obecnej wersji, następnej, czy jest w TODO.
Tak to jest, jak się czeka miesiąc na update, ale co zrobić

#70
Napisano 14.10.2012 18:35
W Pliku users mam 2 VIP'ow a na serwerze pokazało mi ich po wpisaniu /vipy około 6
Użytkownik Luffy edytował ten post 14.10.2012 18:36
#71
Gość_21977_*
Napisano 14.10.2012 19:08
Bo to jest istotna różnica. Jeśli chodzi o komendę, to o ten błąd już załataliśmy od wersji 6.0.0.7 i jak tylko wyjdzie update (a pliki wysłaliśmy 18 września 2012 o 22:39)
to problem ten dłużej nie powinien występować. Jeśli jednak tyczy się to czegokolwiek poza komendą, listującą vipy, to dokładnie to przeanalizujemy.
Wiesz może, czy tyczy się to jedynie komendy, czy może czegoś więcej?
#72
Napisano 14.10.2012 19:15
A te 6 osób też miało VIP'y chociaż nie było ich w pliku users.ini
#73
Napisano 16.10.2012 20:16
mozna dodac ze ViP moze postawic jedna apteczke ktora leczy 6 razy po 10 HP radius ( tak jak na codzie

mozna dodac ze ViP moze uzyc jednej/-go rakiety/dynamitu ( jak w codzie )
#74
Napisano 11.12.2012 17:12
L 12/11/2012 - 16:59:19: Invalid cellvector handle provided (6:1:1) L 12/11/2012 - 16:59:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_dd2.amxx") L 12/11/2012 - 16:59:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
I to się powtarza. Próbowałem generować różnymi przeglądarkami i nic.
Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl
Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !
#75
Napisano 11.12.2012 18:01
Pokaż sma
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#76
Napisano 11.12.2012 21:38
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <csx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], skoki[33], weapon_id; new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start"); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre"); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus"); g_Array=ArrayCreate(64,32); for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++) register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips"); register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); ArrayPushString(g_Array,g_Name); } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); } } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ set_user_gravity(id, 0.8125); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 222); skoki[id]=2; set_user_health(id, get_user_health(id)+25); cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+125, 125), armortype); cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+500, 16000), 1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE,3); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE,2); new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "vip-TT" : "vip-CT"); cs_set_user_model(id,g_Model); if(get_user_team(id)%3){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); } if(get_user_team(id)==1){ give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); cs_set_user_nvg(id); } if(get_user_team(id)==2){ give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "ammo_556nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); give_item(id, "item_thighpack"); } } public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id); } } } public logevent_round_start(){ g_FreezeTime=false; } public event_new_round(){ g_FreezeTime=true; } public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){ if(!g_FreezeTime){ set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 50); } } public CmdStartPre(id, uc_handle){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ CmdStartPreVip(id, uc_handle); } } } public CmdStartPreVip(id, uc_handle){ new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){ --skoki[id]; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id,pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){ skoki[id] = 2; } } public g_VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]) set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } public g_Vips(id){ new g_Name[64],g_Message[192]; new g_Size=ArraySize(g_Array); for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name); if(i == g_Size - 1) add(g_Message, charsmax(g_Message), "."); else add(g_Message, charsmax(g_Message), ", "); } ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message); } public client_infochanged(id){ if(g_Vip[id]){ new szName[64]; get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName)); ArrayPushString(g_Array,szName); new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size=ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); } } } } public plugin_end(){ ArrayDestroy(g_Array); } public g_ShowMotd(id){ if(is_user_connected(id)) show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public bomb_planted(id){ if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 250); } public bomb_defused(id){ if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 250); } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/vip-CT/vip-CT.mdl"); precache_model("models/player/vip-TT/vip-TT.mdl"); } public DeathMsg(){ new killer=read_data(1); new victim=read_data(2); if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){ if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){ new g_Hs=read_data(3); new g_Hp=get_user_health(killer); if(g_Hs){ cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500); if(g_Hp < 125){ if(g_Hp + 30 > 125){ new g_Dif = 125 - g_Hp; set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif); } else set_user_health(killer,g_Hp + 30); } } else{ cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 300); if(g_Hp < 125){ if(g_Hp + 15 > 125 ){ new g_Dif = 125 - g_Hp; set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif); } else set_user_health(killer,g_Hp + 15); } } } } } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
Wywala jeszcze coś takiego:
L 12/11/2012 - 17:25:35: [AMXX] [0] vip_1015214.sma::client_infochanged (line 189)
Wysiliłeś sie... Chyba nawet nie patrzyłeś na ten kod, bo gdybyś popatrzył, zauważyłbyś że wszystkie bugfixy opisane tutaj są uwzględnione.
Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl
Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !
#77
Napisano 12.12.2012 20:52
Poniżej daje pluginy:
; Custom - Add 3rd party plugins here vip.amxx debug reconnect_features.amxx esp_spec.amxx admin_check.amxx hi.amxx kit_on_body.amxx warmuppro.amxx chatviewer.amxx parachute.amxx ruletka.amxx advanced_slowmo.amxx grenade_trail.amxx prometheus.amxx ut_killstreak_adv.amxx lastround.amxx nervous_hostages.amxx afkbombtransfer.amxx adrenaline.amxx unlimited_money.amxx reloadbar.amxx hitplace_details.amxx bomba_explode.amxx lastmanbets.amxx specinfo.amxx firstpersondeath.amxx ad_manager.amxx ptb.amxx afkkicker.amxx weapon_lights.amxx abd.amxx debug knife_mod.amxx mutemenu.amxx custom_radio.amxx
Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl
Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !
#79
Napisano 13.12.2012 21:30
Zapraszam na sieć serwerów Skill-Town.pl
Wejdź, zagraj, przekonaj się sam !
#80
Napisano 14.12.2012 01:25
Mam nadzieję, że do tego czasu ukaże się aktualizacja

Jako propozycję mogę dodać jeszcze:
- Dodatkowe xxx $ na start rundy
- Pisanie przez VIP'a w czacie na zielono lub też na inne kolory.
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych