Pomożecie mi to wgrać? Bo jak to robię to błędy mi wyskakują ; // Będzie plusik ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 05.01.2014 04:50
#22
Napisano 22.01.2014 11:28
Hehh, też to robiłem, ale miałem bugi, potem jeszcze raz zrobiłem i działało ponieważ Położenie X i Y musiałem w tabeli zrobić
w 1 tylko ![]()
Diablo mod Quests = Koniec
Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]
#23
Napisano 28.09.2014 18:51
Łapcie tę wersję, dodałem opcje "Szybkość Zmiany" - Bardzo przydatne do ustawiania własnego HUDa ![]()
// Wlasny HUD
new HudGracza[33][5];
enum {R,G,B,X,Y};
new standardowe_ustawienia[5] = {0,255,0,2,21};
new Gotowiec_1[5] = {0,255,255,2,21};
new Gotowiec_2[5] = {255,0,100,2,21};
new vault_hud;
new const ile_pkt[] = { 1, 5, 20, 50 }
new hud_rozdania[33];
vault_hud = nvault_open("CodHud");
register_clcmd("say /hud", "ZmienHud");
ZapiszHud(id);
W public PokazInformacje edytujemy:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); // Nie koniecznie musi byc to samo w nawiasie :)
na:
set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100, float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
public client_putinserver(id)
{
WczytajHud(id);
}
// Wlasny HUD
public ZmienHud(id)
{
new menu = menu_create("Ustaw wlasny HUD, lub przywroc domyslny","OpcjeHuda_h")
menu_additem(menu,"Standardowe Ustawienia")
menu_additem(menu,"Zmien na Gotowiec #1")
menu_additem(menu,"Zmien na Gotowiec #2")
menu_additem(menu,"\yWlasne Ustawienie Huda")
menu_display(id,menu)
}
public OpcjeHuda_h(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Zmieniles HUD na standardowy!", prefix);
ZmienHud(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:
{
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = Gotowiec_1[i];
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Zmieniles HUD na Gotowiec #1", prefix);
ZmienHud(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 2:
{
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = Gotowiec_2[i];
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Zmieniles HUD na Gotowiec #2", prefix);
ZmienHud(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 3:
{
WlasneUstawienia(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wybierz wlasne ustawienia HUD uzywajac prostego menu! ", prefix);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WlasneUstawienia(id)
{
new menu = menu_create("Zmien Huda","WlasneUstawienia_h")
new txt[32];
formatex(txt,31,"\ySzybkosc zmiany: %d",ile_pkt[hud_rozdania[id]])
menu_additem(menu,txt);
formatex(txt,31,"Czerwony + %i",HudGracza[id][R])
menu_additem(menu,txt);
formatex(txt,31,"Zielony + %i",HudGracza[id][G])
menu_additem(menu,txt);
formatex(txt,31,"Niebieski+ %i",HudGracza[id][B])
menu_additem(menu,txt);
formatex(txt,31,"Polozenie X + %i",HudGracza[id][X])
menu_additem(menu,txt);
formatex(txt,31,"Polozenie Y + %i",HudGracza[id][Y])
menu_additem(menu,txt);
menu_additem(menu,"\r Zapisz");
menu_display(id,menu);
}
public WlasneUstawienia_h(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03Wyjscie spowodowalo przywrocenie ustawien domyslnych!", prefix);
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ilosc_pkt;
ilosc_pkt = ile_pkt[hud_rozdania[id]]
switch(item)
{
case 0:
{
if(hud_rozdania[id] < charsmax(ile_pkt)) hud_rozdania[id]++;
else hud_rozdania[id] = 0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 1:
{
HudGracza[id][R]+=ilosc_pkt
if(HudGracza[id][R] > 255)
HudGracza[id][R]=0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 2:
{
HudGracza[id][G]+=ilosc_pkt
if(HudGracza[id][G] > 255)
HudGracza[id][G]=0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 3:
{
HudGracza[id][B]+=ilosc_pkt
if(HudGracza[id][B] > 255)
HudGracza[id][B]=0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 4:
{
HudGracza[id][X]+=ilosc_pkt
if(HudGracza[id][X] > 72)
HudGracza[id][X]=0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 5:
{
HudGracza[id][Y]+=ilosc_pkt
if(HudGracza[id][Y] > 80)
HudGracza[id][Y]=0;
WlasneUstawienia(id);
}
case 6:
{
ZapiszHud(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x03 Twoj HUD zostal odmieniony! Polec innym graczom ", prefix);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZapiszHud(id)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256]
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i", HudGracza[id][R],HudGracza[id][G],HudGracza[id][B],HudGracza[id][X],HudGracza[id][Y])
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"Hud-%s", nazwa_gracza[id]);
nvault_set(vault_hud,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajHud(id)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256]
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"Hud-%s", nazwa_gracza[id]);
if(!nvault_get(vault_hud,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
return PLUGIN_CONTINUE;
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new danegracza[5][32];
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4],
31);
for(new i = 0 ; i < 5;i++)
HudGracza[id][i] = str_to_num(danegracza[i]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// Koniec Wlasny HUD
Działa na 100% ![]()
Użytkownik Eryk172 edytował ten post 28.09.2014 18:58
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
#24
Napisano 28.09.2014 20:01
A o co chodzi z tą szybkością zmiany?
#25
Napisano 28.09.2014 21:52
Podam przykład: Pozycja x = 1 , zmiajac pozycje po 1 pkt idzie troche wolno. Wiec klikamy Szybkosc Zmiany, i zmiania nam sie co 5 pkt, oczywiscie mozna wrocic do 1.
Dzięki temu mozna ustalic bardzo dokladna pozycje oraz kolor naszeho HUDa ![]()
Nie wiem czy komuś się przyda, ale udostępniłem. Po co ma leżeć bezużytecznie? Może akurat ktoś takiego czegoś będzie szukać ![]()
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
#26
Napisano 29.09.2014 06:59
nie zapomnij dodać, że w Twoim kodzie wymagany jest "prefix" i ColorChat. Nie chcę żeby mnie zasypali w temacie informacjami że nie chce im się skompilować.
#27
Napisano 29.09.2014 08:19
Nawet tego nie zauważyłem, prosto wyciąłem z kodu mojego silnika ![]()
Jeśli będą problemy, chętnie pomogę ![]()
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
#28
Napisano 30.10.2014 19:17
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zrobić hud ten co miał pierwszy po zmienieniu? Ten w dolnym lewym rogu. Proszę o szybką odp.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




QTM_CodMod.amxx









