Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Własny HUD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.04.2013 21:31

*
Popularny

Zasada Jest prosta – Wpisujesz /hud – wybierasz Sobie z gotowca bądź własne położenie i kolor a nawet rodzaj. 
Film : 
Zaczynamy!
 
Otwieramy Sinlik CodModa (najczęściej QTM_CodMod.sma)
przed plugin_init dodajemy
 

new HudGracza[33][6];
enum { Typ=0,R,G,B,X,Y};


new standardowe_ustawienia[6] = {0,0,255,0,2,23};
new Gotowiec_1[6] = {0,0,255,255,70,68};
new Gotowiec_2[6] = {0,255,0,100,70,12};
new vault_hud;
new gmsgStatusText;

 
do plugin_init

 
 

vault_hud = nvault_open("CodHud");
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
register_clcmd("say /hud", "ZmienHud");

 
 
 

do client_disconnect
 
 

ZapiszHud(id);

Do Pluginu dodajemy Funkcje. 

public client_putinserver(id)
{
	WczytajHud(id);
}
public ZmienHud(id)
{
	new menu = menu_create("Opcje Huda","OpcjeHuda_h")
	if(!HudGracza[id][Typ])
	{
		menu_additem(menu,"Typ : HudMsg")
		menu_additem(menu,"Standardowe Ustawienia")
		menu_additem(menu,"Zmien na Gotowiec (1)")
		menu_additem(menu,"Zmien na Gotowiec (2)")
		menu_additem(menu,"Wlasne Ustawienie Huda")
	}
 
	else
		menu_additem(menu,"Typ : Status Tekst")
 
	menu_display(id,menu)
}
public OpcjeHuda_h(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(!HudGracza[id][Typ])
				HudGracza[id][Typ]++;
			else
				HudGracza[id][Typ]--;
 
			ZmienHud(id)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 1:
		{
			for(new i = 0 ; i < 6;i++)
				HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
 
			ZmienHud(id)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 2:
		{
			for(new i = 0 ; i < 6;i++)
				HudGracza[id][i] = Gotowiec_1[i];
 
			ZmienHud(id)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 3:
		{
			for(new i = 0 ; i < 6;i++)
				HudGracza[id][i] = Gotowiec_2[i];
 
			ZmienHud(id)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 4:
		{
			WlasneUstawienia(id);
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WlasneUstawienia(id)
{
	new menu = menu_create("Zmien Huda","WlasneUstawienia_h")
	menu_additem(menu,"Skonczylem!");
	new txt[32];
	formatex(txt,31,"Czerwony + %i",HudGracza[id][R])
	menu_additem(menu,txt);
	formatex(txt,31,"Zielony + %i",HudGracza[id][G])
	menu_additem(menu,txt);
	formatex(txt,31,"Niebieski+ %i",HudGracza[id][B])
	menu_additem(menu,txt);
	formatex(txt,31,"Polozenie X + %i",HudGracza[id][X])
	menu_additem(menu,txt);
	formatex(txt,31,"Polozenie Y + %i",HudGracza[id][Y])
	menu_additem(menu,txt);
	menu_display(id,menu);
}
public WlasneUstawienia_h(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		client_print(id,print_chat,"[CodMod] Wysjcie Spowodowalo standardowe ustawienia")
		for(new i = 0 ; i < 6;i++)
				HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			ZapiszHud(id);
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_CONTINUE;	
		}
		case 1:
		{
			HudGracza[id][R]+=25 
			if(HudGracza[id][R] > 255)
				HudGracza[id][R]=0;
 
			WlasneUstawienia(id);
		}
		case 2:
		{
			HudGracza[id][G]+=25 
			if(HudGracza[id][G] > 255)
				HudGracza[id][G]=0;
 
			WlasneUstawienia(id);
		}
		case 3:
		{
			HudGracza[id][B]+=25 
			if(HudGracza[id][B] > 255)
				HudGracza[id][B]=0;
 
			WlasneUstawienia(id);
		}
		case 4:
		{
			HudGracza[id][X]+=5;
			if(HudGracza[id][X] > 72)
				HudGracza[id][X]=0;
 
			WlasneUstawienia(id);
		}
		case 5:
		{
			HudGracza[id][Y]+=5;
			if(HudGracza[id][Y] > 80)
				HudGracza[id][Y]=0;
 
			WlasneUstawienia(id);
		}
 
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;	
}
public ZapiszHud(id)
{
	new vaultkey[128],vaultdata[256]
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", HudGracza[id][Typ],HudGracza[id][R],HudGracza[id][G],HudGracza[id][B],HudGracza[id][X],HudGracza[id][Y])
 
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"Hud-%s", nazwa_gracza[id]);
	nvault_set(vault_hud,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajHud(id)
{
	new vaultkey[128],vaultdata[256]
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"Hud-%s", nazwa_gracza[id]);
 
	if(!nvault_get(vault_hud,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
	{
		for(new i = 0 ; i < 6;i++)
			HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];
 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	new danegracza[6][32];
 
	parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 
 
31);
	for(new i = 0 ; i < 6;i++)
		HudGracza[id][i] = str_to_num(danegracza[i]);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 i ZMieniamy PokazInfrormacje Na Ten :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new status[1024]
	if(!HudGracza[id][Typ])
	{
		format(status,1023," ");	
		set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100, float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	}
	else
	{
		format(status,1023,"Klasa: %s [%i] XP: %i/%i Perk: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);	
	}
	
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(status) 
	message_end() 
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Wsio! :)


  • +
  • -
  • 14

b_560_95_1.png


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 22:30

Dopiero teraz to udostępniasz ? Bardzo mi się to podoba.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.04.2013 22:33

Nie rozumiem po co na końcu funkcji jest to
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(status)
message_end()

Przecież to nie jest do niczego potrzebne, żeby wykonywało się zawsze przy odświeżeniu huda.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 22:38

sebul, powiem Ci, że miałem pisać o tym, lecz stwierdziłem, że na mój rozum skoro działa, to niech działa. To jest chyba do pokazywania na dole po lewej.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.04.2013 01:19

sebul, powiem Ci, że miałem pisać o tym, lecz stwierdziłem, że na mój rozum skoro działa, to niech działa. To jest chyba do pokazywania na dole po lewej.

Ja wiem od czego to jest, ale nie rozumiem po co to jest w tym miejscu.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.04.2013 07:44

Nie rozumiem po co na końcu funkcji jest to

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(status)
message_end()

Przecież to nie jest do niczego potrzebne, żeby wykonywało się zawsze przy odświeżeniu huda.

 

Można Sobie ustawić że zamiast HUD Message informacje mamy w status text tak jak w diablo. Tak jak to PaTrIcKk Zauważył kod ma Swoje "lata" więc Było to robione tak "żeby działało".


sebul (23.04.2013 09:49):
Ale przecież wiadomo, że to jest od status text i można tam wyświetlać sobie praktycznie wszystko, ale po co to na samym końcu funkcji, gdzie będzie się wykonywać zawsze, nawet gdy info będzie w normalnym hudzie.

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 23.04.2013 19:36

@CheQ, coś musiałeś się pomylić bo po co ma się wykonywać ciągle StatusText jak nie jest używane :?:

Ja bym tak to zrobił:

http://amxx.pl/wklej...36674257710153/

 

@sebul to nie zmienia faktu że to nie będzie działać.

 


sebul (24.04.2013 10:39):
Zauważ, że "get_user_msgid("StatusText")" masz już pod zmienną "gmsgStatusText".
sebul (25.04.2013 11:08):
"to nie zmienia faktu że to nie będzie działać."
No nie zmienia, ale jednak id wiadomości było już pobierane do zmiennej, którą można wykorzystać.

Użytkownik Cypis' edytował ten post 24.04.2013 16:40

  • +
  • -
  • 1

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.04.2013 20:15

Zrobił bym tak samo. Tylko Pan Cypis' zawsze robi po swojemu. ; )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.04.2013 10:56

A jak się ma to pod MySQL, to jak ustawić standardowe ustawienia?W nVault jest tak:

 


if(!nvault_get(vault_hud,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
for(new i = 0 ; i < 6;i++)
HudGracza[id][i] = standardowe_ustawienia[i];

return PLUGIN_CONTINUE;
}


CheQ (27.04.2013 08:51):
Załóż nowy temat


#10 LuxKB

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Kościan
Offline

Napisano 08.07.2013 14:03

a jak zrobić żeby było tam hp i wytrzymałość perku oraz jak dodać forum i exp w %? Hp z huda mi znikło, a wytrzymałość perku zostaje na swoim miejscu.


CheQ (08.07.2013 15:59):
Użyj wyszukiwarki bo Twój problem nie dotyczy mojej modyfikacji.

  • +
  • -
  • 0

#11 LuxKB

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Kościan
Offline

Napisano 08.07.2013 17:40

a jak zrobić żeby było tam hp i wytrzymałość perku oraz jak dodać forum i exp w %? Hp z huda mi znikło, a wytrzymałość perku zostaje na swoim miejscu.

 

no właśnie nie wiem czy nie dotyczny, przenosi mi w inne miejsce klasa exp lvl perk a wytrzymalosc perku zostaje a hp znika ogólnei z huda


  • +
  • -
  • 0

#12 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 28.07.2013 20:19

zadziala z COD starym ?


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.07.2013 20:55


zadziala z COD starym ?

 

jak zmienisz PobierzDoswiadczeniePoziomu na poziom(tą tabele z expem)[poziom_gracza[id]] to powinno


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#14 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 28.07.2013 22:17

juz wczesniej na to wpadlem ale masz plusa :) i dziekuje za publikacje czegos takiego fajnego


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#15 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.07.2013 22:30


i dziekuje za publikacje czegos takiego fajnego

boshe :)


  • +
  • -
  • 0

#16 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 28.07.2013 22:56

 


i dziekuje za publikacje czegos takiego fajnego

boshe :)

 

 

no co jestem wdzieczny ze ktos cos od siebie daje na to forum i za to dziekuje moze wyglada to jak lizanie pupy ale w rzeczywistosci jest to gest wdziecznosci


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.07.2013 23:11

Chodzi mi o coś innego ;)


  • +
  • -
  • 0

#18 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2013 08:03

Jak dodać tą "Funkcję"? Plugin fajny z opisu. A da się też jak ktoś jest na spectatorze zmienić położenie?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#19 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.08.2013 09:50


Jak dodać tą "Funkcję"?

 

Kopiujesz to z CODE i wklejasz do sma pluginu


A da się też jak ktoś jest na spectatorze zmienić położenie?

 

tak. 

zmieniasz to 

if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

na to

if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(HudGracza[id][R], HudGracza[id][G], HudGracza[id][B], float(HudGracza[id][X])/100, float(HudGracza[id][Y])/100, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#20 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2013 09:54

No to wiem że wklejam, ale w którym miejscu? :D Bylejakim? A może dałbym Ci jeśli byś się zgodził sma silnika? i byś mi to wstawił wraz z spectatorem? :D Z góry dzięki 

 

@Edit, od razu wgram żeby potem nie spamować


CheQ (31.08.2013 10:01):
Tak w bile jakim. Najlepiej na końcu.
Mój temat zawiera gotową instrukcję jak wykonać. Myślę że nie jest ona skomplikowana. Jeśli nadal Twierdzisz że nie dasz rady zrobić tego zapraszam do działu http://amxx.pl/forum...ikówklasperków/ być może tak ktoś Tobie pomoże.

Załączone pliki


Użytkownik BizoN_ edytował ten post 31.08.2013 09:56

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych