Chciałbym się zapytać, czy jest sposób na ograniczenie możliwości wylosowania kilku mocniejszych itemów w codzie starym?
Znalazłem takie coś do itemów w codzie nowym:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random_num (1,100) >= 1)
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dało by się to jakiś przerobić do STAREGO silnika coda? Jak już wspomniałem, chcialbym ograniczyć występowanie kilku itemów. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc - dam + pozdrawiam
Użytkownik Petrus1610 edytował ten post 22.04.2013 13:38


Dodatki SourceMod













