Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Ograniczenie występowania itemu

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2013 13:34

Witam,
Chciałbym się zapytać, czy jest sposób na ograniczenie możliwości wylosowania kilku mocniejszych itemów w codzie starym?

Znalazłem takie coś do itemów w codzie nowym:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";

new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

 

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)

{

if(random_num (1,100) >= 1)

cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1)

return PLUGIN_CONTINUE;

 

wartosc_perku[id] = wartosc;

ma_perk[id] = true;

return COD_CONTINUE;

 

}

public cod_perk_disabled(id)

ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;

 

if(ma_perk[idattacker])

  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

 

return HAM_IGNORED;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/
Dało by się to jakiś przerobić do STAREGO silnika coda? Jak już wspomniałem, chcialbym ograniczyć występowanie kilku itemów. Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc - dam + ;)

pozdrawiam

Użytkownik Petrus1610 edytował ten post 22.04.2013 13:38

  • +
  • -
  • 0

#2 winekpl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 14:28

Ta funkcja powoduje, że jest szansa 1/100, że będziesz miał ten item.

public cod_perk_enabled(id, wartosc){
if(random_num (1,100) >= 1)
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
 
wartosc_perku[id] = wartosc;
 
ma_perk[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}

a dokładniej samo to

if(random_num (1,100) >= 1)

Użytkownik winekpl edytował ten post 22.04.2013 14:29

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2013 14:33

Powiesz mi mniej więcej jak to wpleść w kod? ;)

Użytkownik Petrus1610 edytował ten post 22.04.2013 14:34

  • +
  • -
  • 0

#4 winekpl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 14:39

Podeślij .sma swojego silnika.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2013 14:45

Wolałbym nie bo dość odpicowany jest ten silnik ;) Powiedz, jaki fragment dać to dam na wklejke część xD Sory za kłopot :P
  • +
  • -
  • 0

#6 winekpl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 14:52

Jak normalnie dodajesz item to w switch(przedmiot) dajesz case numer:{ i dajesz to co item ma dawać, a żeby zrobić coś takiego to przykładowo tak:

case 22:{
    if(random_num (1,100) >= 1)
        set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5)
}

nie powiem Ci czy to bedzie działać bo nigdy nie miałem starego silnika cod moda, ale sprawdzić nie zaszkodzi :) 


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 22.04.2013 16:15

ok, sprawdzę i napiszę ;)

Nie wiem tylko, czy to nie będzie dzialać na takiej zasadzie, że jak już wylosuje ten item tą przeźroczystość doda raz na 100, a nie losowanie tego itemu raz na 100.

Użytkownik Petrus1610 edytował ten post 22.04.2013 16:17

  • +
  • -
  • 0

#8 winekpl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:45
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.04.2013 16:21

Jeżeli(losuj od 1 do 100 (wylosuje liczbę X)) jeżeli liczba X jest większe bądź równe 1 dodaj item - Jakoś tak to działa, więc powinno działać :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 Petrus1610

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.04.2013 10:48

No niestety nie działa. Nie jest możliwe, aby to działało 1:100szansa + 1:100 bo tyle jest itemów, aby 5 osób goniło z tym itemem na mapie. Kurcze, a byłem dobrej myśli ...
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych