Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Brak klasy, klas expienia

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2013 09:47

Witam.

Deneruje mnie to że jak nie wybierzemy klasy to możemy LVL wbijać i EXP'ić

Chciałbym to wyłączyć jest taka możliwość ?

Że jak Jest [Klasa : None albo Brak] To nie dostajemy EXP'a oraz LVL.


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.04.2013 11:23

W Evencie Death i takeDamage sprawdzaj na początku czy klasa_gracza[id] == 0 jak tak dajesz returna aby nic nie robiło 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2013 13:27

heh patrzyłem ale nic nie mogę znaleźć co i jak :D

sam zerknij

 

tutaj masz Event

 

public Death(id)
{
    new iKid = read_data(1);
    new iVid = read_data(2);
    
    if(iOdrodzenie[iVid] >= 1 || gClass[iVid] == Rambo)
    {
        new iPoints = iOdrodzenie[iVid];
        if(gClass[iVid] == Rambo)
            iPoints += 40;
        
        if(random_num(1, 100) <= iPoints)
            set_task(0.1, "Respawn", iVid);
    }
    
    if(!is_user_connected(iKid) || !is_user_connected(iVid) || SameTeam(iVid, iKid))
        return 1;

    new exp_add = get_pcvar_num(xp_kill);
    
    if(isVip[iKid])
        exp_add += get_pcvar_num(xp_vip);
        
    if(gLvl[iVid] > gLvl[iKid])
        exp_add += get_pcvar_num(xp_higher);
    
    new bonus_doswiadczenie = 20
    if(gClass[iVid] == Exper)
        exp_add += bonus_doswiadczenie
    
    gExp[iKid] += exp_add;
    Check(iKid);

    return 1;
}

 

a tutaj TakeDamager

 

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
{
    if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
        return HAM_IGNORED;
    
    new health = get_user_health(vid)
    
    if(iObrazenia[kid] > 0.0)
        damage += iObrazenia[kid];
    
    if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
    {    
        if((gClass[kid] == Ninja) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Rambo) && random_num(1, 4) == 1 || (gClass[kid] == Nozownik) && random_num(1, 2) == 1 || (gClass[kid] == Smierc))
            damage = float(health);
    }

    if((gClass[kid] == Ghost))
        damage+=10;
    
    SetHamParamFloat(4, damage);
    
    return HAM_IGNORED;
}

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.04.2013 13:43

takeDamage dodaj na początku

if(klasa_gracza[kid] == 0)
   return PLUGIN_CONTINUE;

a w death i Damage (jesli zmienne są te same)

if(klasa_gracza[iVid] == 0)
     return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Daj buziaka

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2013 14:13

ok zadziałało :)

dzięki wielkie ziom tylko że jest jeszcze jeden problem ponieważ za przezycie rundy dostaje się EXP.

i jak nie ma się klasy to LVL i EXP leci.

 

próbowałem dodać to co w TakeDamage i w Event ale błąd wyskakuje.

 

public EventRoundEnd(id, kid)
{    
    if(gClass[kid] == 0)
           return PLUGIN_CONTINUE;
        
    for(new id=1; id<=MAX; id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id))
        {
            new XP = 0;
            
            switch(get_user_team(id))
            {
                case 1: XP = 80;
                case 2: XP = 20;
                default: continue;
            }
            
            gExp[id] += XP;
            Check(id);
            ColorChat(id, GREEN, "^x01Dostales^x03 %d^x01 doswiadczenia za przezycie rundy!", XP);
        }
    }
}

 

a błędy.

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

DrExp.sma(850) : warning 209: function "EventRoundEnd" should return a value
Header size:           2588 bytes
Code size:            29344 bytes
Data size:            24368 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   72684 bytes

1 Warning.
Done.

 

a jest to linijka te 3 } } } i w tej trzeciej ^^


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.04.2013 14:25

public EventRoundEnd(id, kid)
{    
    if(gClass[kid] == 0)
           return PLUGIN_CONTINUE;
        
    for(new id=1; id<=MAX; id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id))
        {
            new XP = 0;
            
            switch(get_user_team(id))
            {
                case 1: XP = 80;
                case 2: XP = 20;
                default: continue;
            }
            
            gExp[id] += XP;
            Check(id);
            ColorChat(id, GREEN, "^x01Dostales^x03 %d^x01 doswiadczenia za przezycie rundy!", XP);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
dałeś return PLUGIN_CONTINUE, lecz na końcu go brakuje

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Daj buziaka

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.04.2013 15:54

@up

zadziałało dzięki

tylko że jest jeden problem.

teraz każdej klasie EXP i LVL nie lecą :/

a chcę żeby wszystkim leciał oprócz niby klasie "Brak"


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych