Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy mógłby ktoś przerobić plugin bf3rank ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 akon

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 15.04.2013 15:35

Witam,

Czy mógłby ktoś przerobić plugin bf3rank ?

Dokładnie chodzi mi o to aby:

  • zmienić miejsce wyświetlania - "nazwy rankingu" " nazwy rangi"  "doświadczenie", żeby było tak jak na screen-ie: http://i40.tinypic.com/jt9itf.jpg (czyli tak samo jak na cod modzie)

 

Plik .sma w załączniku.

 

Załączone pliki


Użytkownik akon edytował ten post 15.04.2013 15:37

  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 15:47

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>

new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gPrefixPluginu[] = "Rank BF3";
new g_msgsync;
new ranganum[47];
new ranga[][] = {
    "Brak",
    "Szeregowy",
    "Starszy Szeregowy",
    "Kapral",
    "Starszy Kapral",
    "Plutonowy",
    "Sierzant",
    "Starszy Sierzant",
    "Mlodyszy Chorazy",
    "Chorazy",
    "Starszy Chorazy",
    "Chorazy Sztabowy",
    "Podporucznik",
    "Porucznik",
    "Kapitan",
    "Major",
    "Podpulkownik",
    "Pulkownik",
    "General Brygady",
    "General Dywizji",
    "General Broni",
    "Glowny General",
    "Marszalek Polski",
    "Starszy Plutonowy",
    "Sierzant Sztabowy",
    "Starszy Sierzant Sztabowy",
    "Marynarz",
    "Starszy Marynarz",
    "Mat",
    "Starszy Mat",
    "Bosmanmat",
    "Bosman",
    "Starszy Bosman(Najlepszy)"
}
new rangaxp[47] = {
    0,
    30,
    100,
    290,
    410,
    670,
    1100,
    1500,
    1800,
    2200,
    3000,
    3500,
    4000,
    4600,
    5000,
    5700,
    6300,
    6700,
    7000,
    7300,
    7600,
    7900,
    8200,
    8500,
    8800,
    9100,
    9400,
    9700,
    10000,
    10500,
    11000,
    11500,
    12000
}

public plugin_init()
{
    register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
    
    register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
    register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1"    ,"2=0");
    g_msgsync = CreateHudSyncObj();
    
}

public eventUpdateStatus(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return;
        
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
    
    while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
        ranganum[id]++
            
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.0)
    ShowSyncHudMsg(id, g_msgsync, "[%s] Doswiadczenie: %d/%d  Ranga: %s",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
    
}
 

 



#3 akon

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 15.04.2013 17:16

Działa, lecz jest to w innym miejscu i w dodatku pokaże się i znika tzw. mignie tylko na początku rundy.

Sam próbowałem troche i zrobiłem takie coś (effects=0) i nadal mignęło na początku rundy :(. A ja chcę aby na stałe tak jak w cod modzie było. Jakbys mógł edytować ten poniżej kod .sma tak aby stale się wyświetlało :) byłbym wdzięczny.

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>

new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gPrefixPluginu[] = "RANK BF3";
new g_msgsync;
new ranganum[47];
new ranga[][] = {
    "Brak",
    "Szeregowy",
    "Starszy Szeregowy",
    "Kapral",
    "Starszy Kapral",
    "Plutonowy",
    "Sierzant",
    "Starszy Sierzant",
    "Mlodyszy Chorazy",
    "Chorazy",
    "Starszy Chorazy",
    "Chorazy Sztabowy",
    "Podporucznik",
    "Porucznik",
    "Kapitan",
    "Major",
    "Podpulkownik",
    "Pulkownik",
    "General Brygady",
    "General Dywizji",
    "General Broni",
    "Glowny General",
    "Marszalek Polski",
    "Starszy Plutonowy",
    "Sierzant Sztabowy",
    "Starszy Sierzant Sztabowy",
    "Marynarz",
    "Starszy Marynarz",
    "Mat",
    "Starszy Mat",
    "Bosmanmat",
    "Bosman",
    "Starszy Bosman(Najlepszy)"
}
new rangaxp[47] = {
    0,
    30,
    100,
    290,
    410,
    670,
    1100,
    1500,
    1800,
    2200,
    3000,
    3500,
    4000,
    4600,
    5000,
    5700,
    6300,
    6700,
    7000,
    7300,
    7600,
    7900,
    8200,
    8500,
    8800,
    9100,
    9400,
    9700,
    10000,
    10500,
    11000,
    11500,
    12000
}

public plugin_init()
{
    register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
    
    register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
    register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1"    ,"2=0");
    g_msgsync = CreateHudSyncObj();
    
}

public eventUpdateStatus(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return;
        
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
    
    while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
        ranganum[id]++
       
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, g_msgsync, "[%s] ^n[Doswiadczenie: %d/%d]  ^n[Ranga: %s]",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
    
}

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 15.04.2013 19:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXX > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 akon

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.04.2013 16:52

ODŚWIEŻAM...
Pomoże ktoś?


Pomoże ktoś ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych