Działa, lecz jest to w innym miejscu i w dodatku pokaże się i znika tzw. mignie tylko na początku rundy.
Sam próbowałem troche i zrobiłem takie coś (effects=0) i nadal mignęło na początku rundy . A ja chcę aby na stałe tak jak w cod modzie było. Jakbys mógł edytować ten poniżej kod .sma tak aby stale się wyświetlało byłbym wdzięczny.
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <ColorChat>
new const gNazwaPluginu[] = "Battlefield 3 Rank";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gPrefixPluginu[] = "RANK BF3";
new g_msgsync;
new ranganum[47];
new ranga[][] = {
"Brak",
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"Glowny General",
"Marszalek Polski",
"Starszy Plutonowy",
"Sierzant Sztabowy",
"Starszy Sierzant Sztabowy",
"Marynarz",
"Starszy Marynarz",
"Mat",
"Starszy Mat",
"Bosmanmat",
"Bosman",
"Starszy Bosman(Najlepszy)"
}
new rangaxp[47] = {
0,
30,
100,
290,
410,
670,
1100,
1500,
1800,
2200,
3000,
3500,
4000,
4600,
5000,
5700,
6300,
6700,
7000,
7300,
7600,
7900,
8200,
8500,
8800,
9100,
9400,
9700,
10000,
10500,
11000,
11500,
12000
}
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_event( "ResetHUD", "eventUpdateStatus", "be");
register_event( "StatusValue", "eventUpdateStatus", "be", "1=1" ,"2=0");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public eventUpdateStatus(id)
{
if(is_user_bot(id))
return;
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
ranganum[id]++
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, g_msgsync, "[%s] ^n[Doswiadczenie: %d/%d] ^n[Ranga: %s]",gPrefixPluginu, stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);
}