Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nowy item problem??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 07:03

Miczu mogł byś zobaczyc co jest nie tak kod z itemem jest dobry nic w nim nie brakuje chyba ale nie chodzi nie wiem czemu ;/

new esp[33]
new white


public esploop(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	if(esp[id] > 0)
	{
		for(new a = 1; a <= get_maxplayers(); a++) 
		{
			if(is_user_alive(a))
			{
				if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(a))
				{
					if((a != id))
					{
						new vec1[3]
						get_user_origin(a, vec1, 0)
						message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, vec1, id)
						write_byte(21)
						write_coord(vec1[0])
						write_coord(vec1[1])
						write_coord(vec1[2] - 35)
						write_coord(vec1[0])
						write_coord(vec1[1])
						write_coord(vec1[2] + 1200) / im więcej tym wiekszy zasięg
						write_short(white)
						write_byte(0)//startframe
						write_byte(1)//framerate
						write_byte(6)//3 life 2
						write_byte(8)//width 16
						write_byte(1)//noise
						write_byte(100)//r
						write_byte(100)//g
						write_byte(255)//b
						write_byte(192)//brightness
						write_byte(0)//speed
						message_end()
					}
				}
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


public firstaid1(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(esp[id] > 0)
		{
			if(esp[id] > 1)
			set_task(3.0, "esploop", id, "", 0, "b")
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}



firstaid1(id) cała zawartosc dododac do   public client_PreThink ( id ) 


przyklad itema;

}
		case 70:
		{
			player_item_name[id] = "test"
 			player_item_id[id] = rannum
			esp[id] = 1
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: test ",player_item_name[id])
		}

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.06.2009 09:38

if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(a))
{
if((a != id))
{

jak sa rozne teamy to id tez musi byc rozne ;)

Nie wiem co ma robic ten message (skad go masz?) ale pewnie chcesz widziec przez sciany slaczek jakis?
  • +
  • -
  • 0

#3 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 17:00

ten kod jest z credit moda takie esp odbija sie od graczy jak totem to wiesz co jest nie tak ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.06.2009 17:24

write_coord(vec1[2] + 1200) / im więcej tym wiekszy zasięg


to jest źle za komentowane

Tyle ode mnie ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 17:31

wiem ale nie oto chodzi ...
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.06.2009 17:49

DK, tylko nic nie wiadomo co jest zlego w tym kodzie, nic nie napisales poza tym, ze cos w nim jest zle!! Moze jakies obiawy a nie musimy zgadywac... rownie dobrze mozna bylo pomyslec, ze sie nie kompiluje i w/w spostrzezenie bylo by jaknajbardziej na miejscu...
  • +
  • -
  • 0

#7 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 17:51

kompiluje sie all daje sobie ten item i nic od graczy nie odbija sie ten promien czy cos
  • +
  • -
  • 0

#8 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 17:57

Tak to powinno działac oglądnij demko

http://www.speedysha.../184902322.html
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.06.2009 18:24

#define TE_BEAMCYLINDER 21 // Cylinder that expands to max radius over lifetime
// write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(axis.x)
// write_coord(axis.y)
// write_coord(axis.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(starting frame)
// write_byte(frame rate in 0.1's)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_byte(line width in 0.1's)
// write_byte(noise amplitude in 0.01's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)


precache spirita dales? (u ciebie to white)
  • +
  • -
  • 0

#10 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.06.2009 18:33

TAK

moze w kodzie zeby item sie załadował jest cos zle
  • +
  • -
  • 0

#11 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 04.06.2009 09:11

ten kod



{
        if(esp[id] > 0)
        {

        
	set_task(3.0, "esploop", id, "", 3, "b")
        }
}

dodałem do :

RoundStart(id){ i public client_PreThink ( id )

i działa all ale za szybkie troche to jest nie wiem gdzie zmniejszyc szybko

http://img23.imagesh...beztytuuygm.png
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.06.2009 15:33

client_PreThink wykonuje sie tak z 50 razy na sekurnde co w efekcie co sekunde daje 50 nowych taskow.

O ile nie konczysz taska przy smierci to daj tylko go raz (task z loopem) przy dostanieciu itemu.
  • +
  • -
  • 0

#13 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 04.06.2009 16:05

TO mogł bys mi pomoc bo ja juz jestem bezradny :/
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.06.2009 14:37

O ile nie konczysz taska przy smierci to daj tylko go raz (task z loopem) przy dostanieciu itemu.


Jak to zrobisz to zalatwi sprawe nie spamuj mi na PW jak nawet nie chcesz sprawdzic tego co ci pisze :zly:
  • +
  • -
  • 0

#15 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 06.06.2009 15:52

własnie ja tego nie rozumiem
  • +
  • -
  • 0

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.06.2009 16:11

DK, masz funkcje co losuje itemy, przydziela nazwe itemu i jego moce - czyli moment wylosowania itemu. Tam dajesz taska z loopem (chociaz bym dal go z id+TASK_ESP by mozna bylo go bezpiecznie przy dropie itemu removetask(id+TASK_ESP)).
  • +
  • -
  • 0

#17 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 06.06.2009 16:43

Wielkie dzięki działą :*
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych