new esp[33] new white public esploop(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(esp[id] > 0) { for(new a = 1; a <= get_maxplayers(); a++) { if(is_user_alive(a)) { if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(a)) { if((a != id)) { new vec1[3] get_user_origin(a, vec1, 0) message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, vec1, id) write_byte(21) write_coord(vec1[0]) write_coord(vec1[1]) write_coord(vec1[2] - 35) write_coord(vec1[0]) write_coord(vec1[1]) write_coord(vec1[2] + 1200) / im więcej tym wiekszy zasięg write_short(white) write_byte(0)//startframe write_byte(1)//framerate write_byte(6)//3 life 2 write_byte(8)//width 16 write_byte(1)//noise write_byte(100)//r write_byte(100)//g write_byte(255)//b write_byte(192)//brightness write_byte(0)//speed message_end() } } } } } return PLUGIN_CONTINUE } public firstaid1(id) { if(is_user_alive(id)) { if(esp[id] > 0) { if(esp[id] > 1) set_task(3.0, "esploop", id, "", 0, "b") } } return PLUGIN_CONTINUE } firstaid1(id) cała zawartosc dododac do public client_PreThink ( id ) przyklad itema; } case 70: { player_item_name[id] = "test" player_item_id[id] = rannum esp[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: test ",player_item_name[id]) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
nowy item problem??
#1
Napisano 01.06.2009 07:03
#2
Napisano 01.06.2009 09:38
{
if((a != id))
{
jak sa rozne teamy to id tez musi byc rozne
Nie wiem co ma robic ten message (skad go masz?) ale pewnie chcesz widziec przez sciany slaczek jakis?
#3
Napisano 01.06.2009 17:00
#4
Napisano 01.06.2009 17:24
write_coord(vec1[2] + 1200) / im więcej tym wiekszy zasięg
to jest źle za komentowane
Tyle ode mnie ;>
#5
Napisano 01.06.2009 17:31
#6
Napisano 01.06.2009 17:49
#7
Napisano 01.06.2009 17:51
#8
Napisano 01.06.2009 17:57
#9
Napisano 01.06.2009 18:24
#define TE_BEAMCYLINDER 21 // Cylinder that expands to max radius over lifetime
// write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(axis.x)
// write_coord(axis.y)
// write_coord(axis.z)
// write_short(sprite index)
// write_byte(starting frame)
// write_byte(frame rate in 0.1's)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_byte(line width in 0.1's)
// write_byte(noise amplitude in 0.01's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)
precache spirita dales? (u ciebie to white)
#10
Napisano 01.06.2009 18:33
moze w kodzie zeby item sie załadował jest cos zle
#11
Napisano 04.06.2009 09:11
{ if(esp[id] > 0) { set_task(3.0, "esploop", id, "", 3, "b") } }
dodałem do :
RoundStart(id){ i public client_PreThink ( id )
i działa all ale za szybkie troche to jest nie wiem gdzie zmniejszyc szybko
http://img23.imagesh...beztytuuygm.png
#12
Napisano 04.06.2009 15:33
O ile nie konczysz taska przy smierci to daj tylko go raz (task z loopem) przy dostanieciu itemu.
#13
Napisano 04.06.2009 16:05
#14
Napisano 06.06.2009 14:37
O ile nie konczysz taska przy smierci to daj tylko go raz (task z loopem) przy dostanieciu itemu.
Jak to zrobisz to zalatwi sprawe nie spamuj mi na PW jak nawet nie chcesz sprawdzic tego co ci pisze
#15
Napisano 06.06.2009 15:52
#16
Napisano 06.06.2009 16:11
#17
Napisano 06.06.2009 16:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych