Niewidzialność, gdy kucniemy
Przedstawię Wam tutaj jak dodać niewidzialność,
gdy kucniemy z daną bronią
dla wybranej klasy oraz bez kucnięcia
a także inne metody
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy
2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:
#include <amxmodx> #include <diablo_nowe.inc>
3. Teraz na przykład po:
public diablo_class_disabled(id){ bKlasa[id] = false; }
Dajemy:
public diablo_preThink(id){ if( bKlasa[id]){ new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){ diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 ); } else{ diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 ); } } }
To daje Nam niewidzialność, gdy kucniemy z NOŻEM, bo
CSW_KNIFE - zaświadcza z jakiej broni mamy niewidzialność (tutaj mamy z NOŻEM)
IN_DUCK - dodaje nam, kiedy mamy stać się niewidzialni (tutaj mamy niewidzialność, gdy kucniemy)
4. Inne przykłady niewidzialności
4.1. Niewidzialność z nożem, gdy stoimy w miejscu i się nie ruszamy
public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){new button = get_user_button(id);if(button & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){ diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}4.2. Niewidzialność z nożem (ciągle, ale z nożem)
public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){ diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.GOTOWE!