Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Niewidzialności z daną bronią (kucanie, stanie w miejscu)DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL

tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 31.03.2013 17:27

Niewidzialność, gdy kucniemy
Przedstawię Wam tutaj jak dodać niewidzialność,


gdy kucniemy z daną bronią
dla wybranej klasy oraz bez kucnięcia


a także inne metody
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"




Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"

1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy

2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:

#include <amxmodx>
#include <diablo_nowe.inc>

3. Teraz na przykład po:

public diablo_class_disabled(id){
bKlasa[id] = false;
}


Dajemy:

public diablo_preThink(id){
if( bKlasa[id]){
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );
}
else{
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );
}
}
}


To daje Nam niewidzialność, gdy kucniemy z NOŻEM, bo
CSW_KNIFE - zaświadcza z jakiej broni mamy niewidzialność (tutaj mamy z NOŻEM)
IN_DUCK - dodaje nam, kiedy mamy stać się niewidzialni (tutaj mamy niewidzialność, gdy kucniemy)

4. Inne przykłady niewidzialności
4.1. Niewidzialność z nożem, gdy stoimy w miejscu i się nie ruszamy

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){new button = get_user_button(id);if(button & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}
4.2. Niewidzialność z nożem (ciągle, ale z nożem)

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}
5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.GOTOWE!
  • +
  • -
  • 2

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 Skull

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 01.04.2013 14:36

Dziękuję wszystko działa.

+ dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0

300x100.png

 

[DiabloMod][CS 1.6] - 94.75.91.146:27015

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych