←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tutorial
Niewidzialności z daną bronią (kucanie, st...

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 31.03.2013

Niewidzialność, gdy kucniemy
Przedstawię Wam tutaj jak dodać niewidzialność,


gdy kucniemy z daną bronią
dla wybranej klasy oraz bez kucnięcia


a także inne metody
Jest to poradnik dla "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"




Instrukcja instalacji dla silnika "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"

1. Otwieramy nasz plik .SMA klasy

2. Dopisujemy w include, jeśli nie mamy:

#include <amxmodx>
#include <diablo_nowe.inc>

3. Teraz na przykład po:

public diablo_class_disabled(id){
bKlasa[id] = false;
}


Dajemy:

public diablo_preThink(id){
if( bKlasa[id]){
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );
}
else{
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );
}
}
}


To daje Nam niewidzialność, gdy kucniemy z NOŻEM, bo
CSW_KNIFE - zaświadcza z jakiej broni mamy niewidzialność (tutaj mamy z NOŻEM)
IN_DUCK - dodaje nam, kiedy mamy stać się niewidzialni (tutaj mamy niewidzialność, gdy kucniemy)

4. Inne przykłady niewidzialności
4.1. Niewidzialność z nożem, gdy stoimy w miejscu i się nie ruszamy

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){new button = get_user_button(id);if(button & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}
4.2. Niewidzialność z nożem (ciągle, ale z nożem)

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}
5. Zapisujemy plik .SMA i kompilujemy.GOTOWE!
Odpowiedz

  • +
  • -
Skull - zdjęcie Skull 01.04.2013

Dziękuję wszystko działa.

+ dla ciebie.
Odpowiedz