Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zmiana prędkości graczaJak zrobić to poprawnie oraz dlaczego NIE poprzez CurWeapon

speedmaxspeed prędkość set_user_maxspeed

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 11.09.2013 18:25

Chodzi mi o bug z szybką zmianą broni - czy w ten sposób dałoby radę go wyeliminować

PS: jestem świadom, że kod wygląda zabawnie :D


  • +
  • -
  • 0

#22 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.09.2013 18:28

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_user_maxspeed(id, 1.0)
}
else
{
set_user_maxspeed(id, 1.0)
}
}

Ale jaki to ma sens...

 

To jest to samo co:

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id)) (nie dopisales warunku wyzej)
set_user_maxspeed(id, 1.0)
}

Nie wiem czy głupiego, udajesz, ale skrypt od benia ominie każdy kod z CurWeapon i nie ma co cudować, bo wystarczy pomyśleć.


Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2013 18:30

  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#23 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 11.09.2013 18:31

No dobra, chciałem się tylko upewnić

Nobody's perfect ;D

@EDIT

Przy każdej zmianie broni wywoływana jest funkcja, ustawiająca graczowi x szybkość. Więc to ma chyba trochę inne działanie hę??

Lub też można zrobić tak bez użycia CurWeapon


  • +
  • -
  • 0

#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2013 19:08

chodzi o to ze curweapon nie zawsze sie uruchamia i nie zawsze tyle razy ile powinien
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 11.09.2013 19:11

Okej już wszystko rozumiem


  • +
  • -
  • 0

#26 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 14.03.2014 10:16

Mógłby ktoś podesłać hamsandwich w wersji 1.3? Niestety 1.4 kolizuje z binarkami 5787


  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#27 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.03.2014 10:05

mam jedno pytanie jak ograniczę tą komendę do 400 > sv_maxspeed

i jak np. gracze będą mieli ustawione te komendy na 999 :

 

  • cl_forwardspeed dla biegu do przodu
  • cl_backspeed dla biegu do tyłu
  • cl_sidespeed dla biegu w bok

to czy będzie tylko 400 dawać czy 999 ? , bo chcę jakoś to zablokować na cod modzie.. żeby każdy gracz nie mógł ustawić większą wartość niż 400 lub żeby ona nie dawała tego efektu ..


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#28 Najarany.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 18.03.2014 10:15

Będzie ograniczało do 400.
Zapamiętaj że każdy czas się liczy.

#29 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 15.07.2014 10:52

Warto dodać tu iż podczas łapaniu eventa Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed funkcja get_user_weapon zwróci niepoprawny wynik tzn. nasza poprzednią broń a nie aktualnie na którą zmieniamy gdyż ten event wywołuje sie wcześniej niż CurWeapon dlatego warto pobrać id broni tak:
const m_pActiveItem = 373
const m_iId = 43
new weapon = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)
a nie tak:
new weapon = get_user_weapon(id)
gdyż czasami:
get_user_weapon(id) != get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)
Tutaj mamy taki przypadek: http://amxx.pl/topic...z-nozem/?hl=+prędkość+%2Bnożu#entry644318

Przydało by się tez powiedzieć że jeśli chce się zmieniać prędkość gracza na większą/mniejszą tylko w na danej broni to optymlniej jest łapać Ham_Item_Deploy + freeze time end bo wykonuje się mniej razy niż Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed ale tylko wtedy kiedy chcemy (no prawie bo "freeze time end" wykonuje się nie trafnie) gdyż Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed wykonuje sie podczas tych eventów:
- Ham_Item_Deploy (na każdej broni)
- freeze time start
- freeze time end
i parę innych ale już nie pamiętam haha.gif Dlatego po co nam łapanie wszystkich broni i freeze time start jeśli gracz podczas freeztimu ma stać w miejscu i tylko na paru wybranych broniach ma być szybszy? Dlatego lepiej czasem złapać te eventy osobno ;D
  • +
  • -
  • 3
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#30 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.07.2014 12:22

Hmmm. Ja juz nie uzywam CurWeapon, ale mam pytanie.
Jeżeli chce ustawiać graczowi prędkość (w CoD) to mam to robić w Ham_Item_Deploy?
W sumie to by było lepsze. Bo nie wykonuje się tak często.

A alternatywa dla CurWeapon? Też Ham_Item_Deploy? Chodzi o sprawdzanie czy gracz może mieć broń.
  • +
  • -
  • 0

#31 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 15.07.2014 12:56

Jeżeli chce ustawiać graczowi prędkość (w CoD) to mam to robić w Ham_Item_Deploy?

Wybór między Ham_Item_Deploy + freeze time end a Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed należy tylko do ciebie bo przy takim modzie zazwyczaj potrzebne są wszystkie bronie a zatem Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed wykonuje się tylko minimalnie więcej razy ale to już większego znaczenia nie ma. Za to dużym znaczeniem jest to czy możesz u siebie na serwerku posiadać hamsandwich'a w wersji 1.3 :D Dlatego pisząc moda lepszym rozwiązaniem jest wybranie Ham_Item_Deploy + freeze time end gdyż jest bardziej kompatybilne xD

A alternatywa dla CurWeapon? Też Ham_Item_Deploy? Chodzi o sprawdzanie czy gracz może mieć broń.

Nie sprawdzanie czy gracz posiada daną broń napisałem w poście wyżej:
const m_pActiveItem = 373
const m_iId = 43
new weapon = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)
Jeśli chodzi ci o event podczas którego zmienia się broń to pisz dokładniej i tak użyj do tego Ham_Item_Deploy i to nie jest alternatywa a lepsze rozwiązanie
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#32 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.07.2014 13:25

Do sprawdzania jaką broń gracz posiada używam Ham_Item_Deploy post. Jeżeli nie może posiadać tej broni to wyrzuca ją (chociaż mógłbym usunąć tą broń całkiem).


  • +
  • -
  • 0

#33 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 16.07.2014 00:18

Ham_Item_Deploy + freeze time end

Ham_Item_Deploy + freeze time end

Mój błąd wystarczy sam Ham_Item_Deploy
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: speedmaxspeed, prędkość, set_user_maxspeed

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych