Chodzi mi o bug z szybką zmianą broni - czy w ten sposób dałoby radę go wyeliminować
PS: jestem świadom, że kod wygląda zabawnie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.09.2013 18:25
Chodzi mi o bug z szybką zmianą broni - czy w ten sposób dałoby radę go wyeliminować
PS: jestem świadom, że kod wygląda zabawnie
Napisano 11.09.2013 18:28
public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_user_maxspeed(id, 1.0) } else { set_user_maxspeed(id, 1.0) } }
Ale jaki to ma sens...
To jest to samo co:
public CurWeapon(id) { if(is_user_alive(id)) (nie dopisales warunku wyzej) set_user_maxspeed(id, 1.0) }
Nie wiem czy głupiego, udajesz, ale skrypt od benia ominie każdy kod z CurWeapon i nie ma co cudować, bo wystarczy pomyśleć.
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.09.2013 18:30
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.09.2013 18:31
No dobra, chciałem się tylko upewnić
Nobody's perfect ;D
@EDIT
Przy każdej zmianie broni wywoływana jest funkcja, ustawiająca graczowi x szybkość. Więc to ma chyba trochę inne działanie hę??
Lub też można zrobić tak bez użycia CurWeapon
Napisano 11.09.2013 19:08
Napisano 11.09.2013 19:11
Okej już wszystko rozumiem
Napisano 14.03.2014 10:16
Mógłby ktoś podesłać hamsandwich w wersji 1.3? Niestety 1.4 kolizuje z binarkami 5787
Napisano 18.03.2014 10:05
mam jedno pytanie jak ograniczę tą komendę do 400 > sv_maxspeed
i jak np. gracze będą mieli ustawione te komendy na 999 :
to czy będzie tylko 400 dawać czy 999 ? , bo chcę jakoś to zablokować na cod modzie.. żeby każdy gracz nie mógł ustawić większą wartość niż 400 lub żeby ona nie dawała tego efektu ..
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 18.03.2014 10:15
Napisano 15.07.2014 10:52
const m_pActiveItem = 373 const m_iId = 43 new weapon = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)a nie tak:
new weapon = get_user_weapon(id)gdyż czasami:
get_user_weapon(id) != get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)Tutaj mamy taki przypadek: http://amxx.pl/topic...z-nozem/?hl=+prędkość+%2Bnożu#entry644318
Napisano 15.07.2014 12:22
Napisano 15.07.2014 12:56
Wybór między Ham_Item_Deploy + freeze time end a Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed należy tylko do ciebie bo przy takim modzie zazwyczaj potrzebne są wszystkie bronie a zatem Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed wykonuje się tylko minimalnie więcej razy ale to już większego znaczenia nie ma. Za to dużym znaczeniem jest to czy możesz u siebie na serwerku posiadać hamsandwich'a w wersji 1.3Jeżeli chce ustawiać graczowi prędkość (w CoD) to mam to robić w Ham_Item_Deploy?
Nie sprawdzanie czy gracz posiada daną broń napisałem w poście wyżej:A alternatywa dla CurWeapon? Też Ham_Item_Deploy? Chodzi o sprawdzanie czy gracz może mieć broń.
const m_pActiveItem = 373 const m_iId = 43 new weapon = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,m_pActiveItem,5),m_iId,4)Jeśli chodzi ci o event podczas którego zmienia się broń to pisz dokładniej i tak użyj do tego Ham_Item_Deploy i to nie jest alternatywa a lepsze rozwiązanie
Napisano 15.07.2014 13:25
Do sprawdzania jaką broń gracz posiada używam Ham_Item_Deploy post. Jeżeli nie może posiadać tej broni to wyrzuca ją (chociaż mógłbym usunąć tą broń całkiem).
Napisano 16.07.2014 00:18
Ham_Item_Deploy + freeze time end
Mój błąd wystarczy sam Ham_Item_DeployHam_Item_Deploy + freeze time end
Paintball mod, jak zmieniać prędkość broni.Napisany przez Seerq., 18.12.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
predkosc cod mod problempomocy! Napisany przez ABCxCBA, 25.01.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Zmiana prędkości ataku broniąNapisany przez MarWit, 31.10.2011 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych