Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie czy to jest sojusznik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 29.03.2013 20:27

Witam.
W kodzie .sma, mag ma zamrazanie.
Ostatnio naprawilem to, ze nie zamraza sam siebie, ale teraz tez zamraza sojusznikow.

Wiec mam pytanie jaki byl
if() - zeby sprawdzal czy to sojusznik? I czy to ma sprawdzac czy to sojusznik, czy od razu tylko przeciwnika?

A jak mozna to od razu jak to dodac :)
public diablo_damage_class_do( iVictim , iAttacker , &Float: fDamage , damageBits ){
remove_task( iVictim );

set_user_maxspeed( iVictim , -1.0 );

speedOn[ iVictim ] = false;

set_task( 3.0 , "offSpeed" , iVictim );
}
public offSpeed( id ){
speedOn[ id ] = false;
if( is_user_alive( id ) ) set_user_maxspeed( id , 130.0 );
}

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 Ciastkowy (:

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
Offline

Napisano 29.03.2013 22:00


if(get_user_team(id_zamrazajacego) != get_user_team(id_zamrazanego))
{
Wykonaj funkcję od zamrażania
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 30.03.2013 14:33

dzięki, wlasnie ;P ja w ogole nie dalem sprawdzania :P
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.03.2013 23:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych