#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Assasin"; new const opis[] = "1/1 (PPM), niewidzialnosc podczas kucania z nozem, autoBH"; new const bronie = (1<<CSW_P228); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
A do tej 1/3 nóż
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Vampir"; new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz"; new const bronie = 0; new const zdrowie = -99; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be") register_event("Health", "Health", "be") } public cod_class_enabled(id, wartosc) { set_user_health(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { if (is_user_connected(id)) if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife") } public client_PreThink ( id ) { if(ma_klase[id]) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); return PLUGIN_CONTINUE } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); } }
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam problemy z dodaniem 1/x z noża ;/
Dziękuje! Za pomoc plusiki
Użytkownik n0n edytował ten post 28.03.2013 21:19