Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

dodanie 1/1 noz Vampir, Assasin

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 n0n

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.03.2013 21:16

Dodanie do tej klasy 1/1 nóż (PPM)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
	    
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "1/1 (PPM), niewidzialnosc podczas kucania z nozem, autoBH";
new const bronie    = (1<<CSW_P228);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}


A do tej 1/3 nóż

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Vampir";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
		set_user_health(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
	if (is_user_connected(id))
		if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")	
}
public client_PreThink ( id )
{
	if(ma_klase[id]) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
		
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Health(id)
{
		if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
		{
				set_user_health(id, 1);
		}
}



Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam problemy z dodaniem 1/x z noża ;/

Dziękuje! Za pomoc plusiki

Użytkownik n0n edytował ten post 28.03.2013 21:19


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 28.03.2013 21:43

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2013 21:46

heh Vampir to moja klasa więc Ci przerobię ^^

Załączone pliki


Użytkownik Daj buziaka edytował ten post 28.03.2013 21:48

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 n0n

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.03.2013 22:01

Dziękówka :)

Czekam na Assasina! :P

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.03.2013 22:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych