#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "1/1 (PPM), niewidzialnosc podczas kucania z nozem, autoBH";
new const bronie = (1<<CSW_P228);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
A do tej 1/3 nóż
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Vampir";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
register_event("Health", "Health", "be")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
set_user_health(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if (is_user_connected(id))
if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
public client_PreThink ( id )
{
if(ma_klase[id]) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1);
}
}
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ mam problemy z dodaniem 1/x z noża ;/
Dziękuje! Za pomoc plusiki
Użytkownik n0n edytował ten post 28.03.2013 21:19


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codclass_Vampir.amxx








