Zrobiłem taki perk
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Opis";
new redukcja[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-80.0));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Ale zamiast dostawać od innych 80 dmg mniej to sami bijemy o 80 dmg mniej

Robiąc item wzorowałem się na Goliath w tym temacie http://amxx.pl/topic...-obrazen-klasy/
Sprawdzałem też inne tematy z redukcją jak np.
http://amxx.pl/topic...wanych-obrazen/
Ale nic nie działa jak powinno

Czy ktoś może opisać jak zrobić redukcję obrażeń dla klasy lub perku
Albo zrobić jakąś klasę albo perk które mają redukcje borażeń
Myślę ,ze przydało by się to wielu ludziom
Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 24.03.2013 12:18