Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Czy w nowym codzie istnieje dzialajaca redukcja dmg?

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 24.03.2013 12:17

Już od dłuższego czasy próbuje znaleźć zrobić działającą redukcje obrażeń czyli coś takiego ,że jak masz 20 redukcji obrażeń to kiedy ktoś cie leje to zadaje ci o 20 dmg mniej.

Zrobiłem taki perk



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Nazwa";
new const opis[] = "Opis";

new redukcja[33];
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-80.0));
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}


Ale zamiast dostawać od innych 80 dmg mniej to sami bijemy o 80 dmg mniej :(

Robiąc item wzorowałem się na Goliath w tym temacie http://amxx.pl/topic...-obrazen-klasy/

Sprawdzałem też inne tematy z redukcją jak np.
http://amxx.pl/topic...wanych-obrazen/

Ale nic nie działa jak powinno :(

Czy ktoś może opisać jak zrobić redukcję obrażeń dla klasy lub perku
Albo zrobić jakąś klasę albo perk które mają redukcje borażeń

Myślę ,ze przydało by się to wielu ludziom

Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 24.03.2013 12:18


#2 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 24.03.2013 16:00

Nikt nie umie tego zrobić?

Użytkownik PAKOV9 edytował ten post 24.03.2013 16:00


#3 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 24.03.2013 21:42

Nie ktoś chociaż powie czy się da jeszcze zrobić redukcje :(

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.03.2013 22:04

if(ma_perk[attacker])

->
if(ma_perk[victim])

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.03.2013 06:30

Proszę :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "Reduktor";
new const perk_desc[] = "Posiadasz 150 mniejszych obrazen";

new ma_perk[33];

new redukcja[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Mentos")
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim])
    {
        SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-150.0));
        return HAM_HANDLED;
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych