RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
Gdy gracz ma zmienną
redukcja[index] = 1to otrzymuje obrażenia o 10 mniejsze gdy w niego strzelają?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.10.2011 13:38
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
redukcja[index] = 1to otrzymuje obrażenia o 10 mniejsze gdy w niego strzelają?
Napisano 15.10.2011 14:10
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"
new redukcja[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim])
{
SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-10.0));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 15.10.2011 20:42
Napisano 16.10.2011 12:02
Napisano 17.10.2011 14:52
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych