No to tak, jak dodać model skrzydeł do klasy.
Jest klasa Aniol, ktora ma skrzydla juz, ale one nie staja sie niwidzilane, razem z klasa, tylko maja ciagle 255 renderu.
Taki o to kod, teraz mam, i jak dodac do niego skrzydla, aby ich niewidzialnosc zmniejszala sie razem z niewidzialnoscia postaci.
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <diablo_nowe.inc>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR ""
#define VERSION "1.0"
#define ICON_FLASH 2
#define ICON_S "suithelmet_full"
#define MAG_VIEW "models/diablomod/v_mag.mdl"
#define ANIOL_VIEW "models/diablomod/aniol.mdl"
new bool:bKlasa[ 33 ] ;
new const szNazwaKlasy[] = "Aniolek";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "gfgfg";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction );
register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")
}
public plugin_precache(){
precache_model( ANIOL_VIEW )
precache_model( MAG_VIEW )
}
public diablo_class_disabled( id ){
bKlasa[ id ] = false;
diablo_render_cancel( id );
}
public diablo_class_enabled( id ){
bKlasa[ id ] = true;
diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150 , 0.0);
}
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){
if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW )
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)
}
}
public det_fade(id)
{
if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE;
diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 );
diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 )
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I do czego służy:
public det_fade(id)
{
if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE;
diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 );
diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 )
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Zaznacze, ze skrzydla juz powinny chyba dzialac, ale ten kod:
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){
if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW )
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)
ktory zamienia model noza na model skrzydel i model patyka w rece, nie daje Nam tych skrzydel i nei wiem dlaczego.Dajcie jakies swoje podpowiedzi, jak to zrobic, aby model byl widoczny i mogla sie w nim zmniejszac niewidocznosc.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









