No to tak, jak dodać model skrzydeł do klasy.
Jest klasa Aniol, ktora ma skrzydla juz, ale one nie staja sie niwidzilane, razem z klasa, tylko maja ciagle 255 renderu.
Taki o to kod, teraz mam, i jak dodac do niego skrzydla, aby ich niewidzialnosc zmniejszala sie razem z niewidzialnoscia postaci.
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "" #define VERSION "1.0" #define ICON_FLASH 2 #define ICON_S "suithelmet_full" #define MAG_VIEW "models/diablomod/v_mag.mdl" #define ANIOL_VIEW "models/diablomod/aniol.mdl" new bool:bKlasa[ 33 ] ; new const szNazwaKlasy[] = "Aniolek"; new const iHealth = 130; new const szOpis[] = "gfgfg"; new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E; new const szFraction[] = "Klasy Premium"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction ); register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0") } public plugin_precache(){ precache_model( ANIOL_VIEW ) precache_model( MAG_VIEW ) } public diablo_class_disabled( id ){ bKlasa[ id ] = false; diablo_render_cancel( id ); } public diablo_class_enabled( id ){ bKlasa[ id ] = true; diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150 , 0.0); } public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){ if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW ) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW) } } public det_fade(id) { if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE; diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 ); diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 ) return PLUGIN_CONTINUE; }
I do czego służy:
public det_fade(id) { if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE; diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 ); diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 ) return PLUGIN_CONTINUE; }
Zaznacze, ze skrzydla juz powinny chyba dzialac, ale ten kod:
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){ if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW ) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)ktory zamienia model noza na model skrzydel i model patyka w rece, nie daje Nam tych skrzydel i nei wiem dlaczego.
Dajcie jakies swoje podpowiedzi, jak to zrobic, aby model byl widoczny i mogla sie w nim zmniejszac niewidocznosc.