Dodanie modelu do klasy
Kewin. (ZeZ)
23.03.2013
Witam.
No to tak, jak dodać model skrzydeł do klasy.
Jest klasa Aniol, ktora ma skrzydla juz, ale one nie staja sie niwidzilane, razem z klasa, tylko maja ciagle 255 renderu.
Taki o to kod, teraz mam, i jak dodac do niego skrzydla, aby ich niewidzialnosc zmniejszala sie razem z niewidzialnoscia postaci.
I do czego służy:
Zaznacze, ze skrzydla juz powinny chyba dzialac, ale ten kod:
Dajcie jakies swoje podpowiedzi, jak to zrobic, aby model byl widoczny i mogla sie w nim zmniejszac niewidocznosc.
No to tak, jak dodać model skrzydeł do klasy.
Jest klasa Aniol, ktora ma skrzydla juz, ale one nie staja sie niwidzilane, razem z klasa, tylko maja ciagle 255 renderu.
Taki o to kod, teraz mam, i jak dodac do niego skrzydla, aby ich niewidzialnosc zmniejszala sie razem z niewidzialnoscia postaci.
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "" #define VERSION "1.0" #define ICON_FLASH 2 #define ICON_S "suithelmet_full" #define MAG_VIEW "models/diablomod/v_mag.mdl" #define ANIOL_VIEW "models/diablomod/aniol.mdl" new bool:bKlasa[ 33 ] ; new const szNazwaKlasy[] = "Aniolek"; new const iHealth = 130; new const szOpis[] = "gfgfg"; new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E; new const szFraction[] = "Klasy Premium"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction ); register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0") } public plugin_precache(){ precache_model( ANIOL_VIEW ) precache_model( MAG_VIEW ) } public diablo_class_disabled( id ){ bKlasa[ id ] = false; diablo_render_cancel( id ); } public diablo_class_enabled( id ){ bKlasa[ id ] = true; diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150 , 0.0); } public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){ if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW ) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW) } } public det_fade(id) { if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE; diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 ); diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 ) return PLUGIN_CONTINUE; }
I do czego służy:
public det_fade(id) { if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE; diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 ); diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 ) return PLUGIN_CONTINUE; }
Zaznacze, ze skrzydla juz powinny chyba dzialac, ale ten kod:
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){ if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW ) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)ktory zamienia model noza na model skrzydel i model patyka w rece, nie daje Nam tych skrzydel i nei wiem dlaczego.
Dajcie jakies swoje podpowiedzi, jak to zrobic, aby model byl widoczny i mogla sie w nim zmniejszac niewidocznosc.
Kawon
26.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL