←  Prośby o modyfikacje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie modelu do klasy

Zablokowany

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 23.03.2013

Witam.
No to tak, jak dodać model skrzydeł do klasy.
Jest klasa Aniol, ktora ma skrzydla juz, ale one nie staja sie niwidzilane, razem z klasa, tylko maja ciagle 255 renderu.

Taki o to kod, teraz mam, i jak dodac do niego skrzydla, aby ich niewidzialnosc zmniejszala sie razem z niewidzialnoscia postaci.


/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#include <diablo_nowe.inc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR ""
#define VERSION "1.0"

#define ICON_FLASH 2 
#define ICON_S "suithelmet_full"

#define MAG_VIEW "models/diablomod/v_mag.mdl"
#define ANIOL_VIEW "models/diablomod/aniol.mdl"

new bool:bKlasa[ 33 ] ; 


new const szNazwaKlasy[] = "Aniolek";
new const iHealth = 130;
new const szOpis[] = "gfgfg";
new const iFlags = ADMIN_LEVEL_E;
new const szFraction[] = "Klasy Premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

diablo_register_class( szNazwaKlasy, iHealth, szOpis, iFlags, szFraction );

register_event("ScreenFade","det_fade","be","1!0","2!0","7!0")


}

public plugin_precache(){
precache_model( ANIOL_VIEW )
precache_model( MAG_VIEW )
}

public diablo_class_disabled( id ){
bKlasa[ id ] = false;

diablo_render_cancel( id );

}

public diablo_class_enabled( id ){
bKlasa[ id ] = true;

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150 , 0.0);
}

public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){
if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW )
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)
}
}

public det_fade(id)
{
if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE;

diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 );
diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 )

return PLUGIN_CONTINUE;
}



I do czego służy:
public det_fade(id)
{
if( !bKlasa[ id ] ) return PLUGIN_CONTINUE;

diablo_display_icon( id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0 );
diablo_display_fade( id,1,1,1<<12,0,0,0,0 )

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaznacze, ze skrzydla juz powinny chyba dzialac, ale ten kod:
public diablo_weapon_deploy( id ,wpnID , waeponEnt ){
if( bKlasa[ id ] && wpnID == CSW_KNIFE ){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ANIOL_VIEW )
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MAG_VIEW)
ktory zamienia model noza na model skrzydel i model patyka w rece, nie daje Nam tych skrzydel i nei wiem dlaczego.
Dajcie jakies swoje podpowiedzi, jak to zrobic, aby model byl widoczny i mogla sie w nim zmniejszac niewidocznosc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 26.03.2013

Zrobilem, mozna zamknac.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 26.03.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany