Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 27 klas w tym klasa "Lekarz"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartson

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.03.2013 13:19

Witam, bardzo proszę o stworzenie dla mnie klas które podam poniżej. Niestety wielu z nich nie da się stworzyć za pomocą generatora. Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś zrobi dla mnie te klasy.
Desant
(Alianci)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: -20
Bronie: M4A1
Dodatkowy opis: Ma spadochron, nie slychac jego krokow.


Inzynier
(Alianci)
Inteligencja: 25
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: -10
Kondycja: 25
Bronie: P90
Dodatkowy opis: Moze stawiac dzialko (na nozu), szybkosc budowania dzialka zalezna od inteligencji.


Komandos
(Alianci)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 65
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), ma zoom w Deagle.


Medyk
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 15
Bronie: SG552.
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.


Sierzant
(Alianci)
Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 50
Bronie: Elite
Dodatkowe: Zwraca 100% zadanego dmg jako hp.


Snajper
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle.
Dodatkowy opis: 150% obrazen z AWP (+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM).


Wsparcie Ogniowe
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 0
Bronie: MP5 Navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.



2. ZSRR
ukryj
Artylerzysta
(ZSRR)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: -10
Bronie: UMP45, P228
Dodatkowy opis: Dostaje Bazooke za P228, damage bazooki jest zalezny od inteligencji.


Konspirant
(ZSRR)
Inteligencja: 10
Życie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: TMP
Dodatkowe: 1/3 na zneutralizowanie kuli, kamuflarz 80.


Pulkownik
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0
Bronie: Famas
Dodatkowe: Ma 1/8 szansy na oslepienie przeciwnika, widzi niewidzialnych


Sanitariusz
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0
Bronie: MP5 Navy
Dodatkowe: Otrzymuje 10 HP co 5 sekund i moze zreanimowac dwie osoby, szybkosc reanimacji zalezna od inteligencji.


Saper
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 10
Bronie: P90
Dodatkowy opis: Posiada trzy miny.


Starszy szeregowy
(ZSRR)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 40
Kondycja: 10
Bronie: AUG, P228, SG, HE.
Dodatkowy opis: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.


Strzelec Wyborowy
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: -10
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: Brak.


Łącznik
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 15
Bronie: Galil
Dodatkowy opis: Widzi wrogów na radarze (na nożu), może ukraść ubranie wroga(1s).



3. Talibowie
ukryj
Amadeusz
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: -10
Bronie: UMP45.
Dodatkowy opis: Dodatkowe 5 (+inteligencja) obrazen z UMP45


Kamikadze
(Talibowie)
Inteligencja: 30
Zdrowie: 0
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 25
Bronie: AK47.
Dodatkowy opis: Detonuje siebie i wrogów w okolicy.


Najemnik
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 40
Bronie: Scout, Mac10 (uzi)
Dodatkowe: +5 dmg z Mac10, +20 dmg ze Scouta(+inteligencja).


Obronca
(Talibowie)
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 70
Kondycja: -30
Bronie: HE Grenade, Smoke Grenade, Flashbang, M249.
Dodatkowy opis: Widzi miny.


Partyzant
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: -10
Bronie: Galil
Dodatkowy opis: 1/12 szansy na wyrzucenie broni, za co dostaje expa, ilosc zalezna od inteligencji.


Rebeliant
(Talibowie)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 30
Bronie: XM1014, USP, Glock, HE Granade.
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga.


Rusher
(Talibowie)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 30
Kondycja: 60
Bronie: M3, Flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/5 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń.


Terrorysta
(Talibowie)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 0
Bronie: AK47, HE Granade
Dodatkowy opis: Posiada podwójny skok i dwa lewe granaty.



4. PREMIUM
ukryj
Admiral
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 38
Bronie: Famas.
Dodatkowy opis: Ma podwojny skok, 20 HP oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo.


General
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 6
Zdrowie: 50
Wytrzymalosc: 15
Kondycja: 4
Bronie: M4A1, Deagle, HE Grenade, Smoke Grenade, Flashbang
Dodatkowy opis: Dodatkowe +5 obrażeń z M4A1 oraz +15 obrażeń z Deagle.


Lekarz
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 30
Kondycja: 20
Bronie: Deagle, SG552
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki (By użyć apteczek należy zbindować sobie "usepower"), może reanimować, ma podwojny skok.


Major
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymalosc: 25
Kondycja: 0
Bronie: HE Grenade, Smoke Grenade, AK47.
Dodatkowy opis: Dodatkowe 15% obrazen z AK47, +20 HP za każdego fraga oraz 1/3 szansy na zadanie 70(+int) obrazen z HE.

Użytkownik Bartson edytował ten post 18.03.2013 13:20

  • +
  • -
  • 0

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 18.03.2013 15:52

Załączony plik  codclass_snajper.sma   1,38 KB  9 Ilość pobrań
  codclass_snajper.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 Bartson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.03.2013 16:13

Dzięki jak umiesz to prosiłbym żebyś zrobił te trudniejsze :)
  • +
  • -
  • 0

#4 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2013 16:32

Łap

//edit - Rozumim ze te np ZSRR to ma byc frakcja tak ?

Załączone pliki


Użytkownik MarViner edytował ten post 18.03.2013 16:37

  • +
  • -
  • 1

#5 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 18.03.2013 17:20

Medyk

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#6 Bartson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.03.2013 17:32

Tak chciałbym żeby te klasy były robione pod frakcje.
  • +
  • -
  • 0

#7 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 18.03.2013 17:35

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#8 CR4ATOR

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2013 18:22

General- Admin lv H

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Robię klasy i perki na zamówienie (5 zł doładowanie za pare klas, zależy od trudności wykonania danej klasy/perku) Zapraszam PW/GG :)


#9 Mr.oreo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2013 17:24

Łap

nieumiem zrobić aby kradł strój ale może póżniej się naucze to podam

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <codmod_frakcje>
new const nazwa[] = "Locznik";
new const opis[] = "Widzi wrogow na radarze";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const frakcja[] = "ZSRR";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
												
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
																				
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {	  
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

   get_user_origin(i, PlayerCoords)
																												
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)								
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
																												
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}
}

Łap

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#define DMG_BULLET (1<<1)
		  
new const nazwa[]   = "Amadeusz";
new const opis[]    = "Dodatkowe 5 (+inteligencja) obrazen z UMP45";
new const bronie    = (1<<CSW_UMP45);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "talibowie";
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45&& damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <codmod_frakcje>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 70;
new const frakcja[] = "talibowie";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
  return;

if(!ma_klase[host])
  return;

if(!pev_valid(ent))
  return;

new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
  set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
  set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych