Desant
(Alianci)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: -20
Bronie: M4A1
Dodatkowy opis: Ma spadochron, nie slychac jego krokow.
Inzynier
(Alianci)
Inteligencja: 25
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: -10
Kondycja: 25
Bronie: P90
Dodatkowy opis: Moze stawiac dzialko (na nozu), szybkosc budowania dzialka zalezna od inteligencji.
Komandos
(Alianci)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 65
Bronie: Deagle
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), ma zoom w Deagle.
Medyk
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 15
Bronie: SG552.
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Sierzant
(Alianci)
Inteligencja: 0
Życie: 25
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 50
Bronie: Elite
Dodatkowe: Zwraca 100% zadanego dmg jako hp.
Snajper
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle.
Dodatkowy opis: 150% obrazen z AWP (+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM).
Wsparcie Ogniowe
(Alianci)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 0
Bronie: MP5 Navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
2. ZSRR
ukryj
Artylerzysta
(ZSRR)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: -10
Bronie: UMP45, P228
Dodatkowy opis: Dostaje Bazooke za P228, damage bazooki jest zalezny od inteligencji.
Konspirant
(ZSRR)
Inteligencja: 10
Życie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: TMP
Dodatkowe: 1/3 na zneutralizowanie kuli, kamuflarz 80.
Pulkownik
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0
Bronie: Famas
Dodatkowe: Ma 1/8 szansy na oslepienie przeciwnika, widzi niewidzialnych
Sanitariusz
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0
Bronie: MP5 Navy
Dodatkowe: Otrzymuje 10 HP co 5 sekund i moze zreanimowac dwie osoby, szybkosc reanimacji zalezna od inteligencji.
Saper
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 10
Bronie: P90
Dodatkowy opis: Posiada trzy miny.
Starszy szeregowy
(ZSRR)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 40
Kondycja: 10
Bronie: AUG, P228, SG, HE.
Dodatkowy opis: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.
Strzelec Wyborowy
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: -10
Bronie: M4A1, AK47
Dodatkowy opis: Brak.
Łącznik
(ZSRR)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 15
Bronie: Galil
Dodatkowy opis: Widzi wrogów na radarze (na nożu), może ukraść ubranie wroga(1s).
3. Talibowie
ukryj
Amadeusz
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: -10
Bronie: UMP45.
Dodatkowy opis: Dodatkowe 5 (+inteligencja) obrazen z UMP45
Kamikadze
(Talibowie)
Inteligencja: 30
Zdrowie: 0
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 25
Bronie: AK47.
Dodatkowy opis: Detonuje siebie i wrogów w okolicy.
Najemnik
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 40
Bronie: Scout, Mac10 (uzi)
Dodatkowe: +5 dmg z Mac10, +20 dmg ze Scouta(+inteligencja).
Obronca
(Talibowie)
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 70
Kondycja: -30
Bronie: HE Grenade, Smoke Grenade, Flashbang, M249.
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Partyzant
(Talibowie)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: -10
Bronie: Galil
Dodatkowy opis: 1/12 szansy na wyrzucenie broni, za co dostaje expa, ilosc zalezna od inteligencji.
Rebeliant
(Talibowie)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 30
Bronie: XM1014, USP, Glock, HE Granade.
Dodatkowy opis: Posiada ubranie wroga.
Rusher
(Talibowie)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 30
Kondycja: 60
Bronie: M3, Flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/5 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy większych obrażeń.
Terrorysta
(Talibowie)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 0
Bronie: AK47, HE Granade
Dodatkowy opis: Posiada podwójny skok i dwa lewe granaty.
4. PREMIUM
ukryj
Admiral
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 38
Bronie: Famas.
Dodatkowy opis: Ma podwojny skok, 20 HP oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo.
General
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 6
Zdrowie: 50
Wytrzymalosc: 15
Kondycja: 4
Bronie: M4A1, Deagle, HE Grenade, Smoke Grenade, Flashbang
Dodatkowy opis: Dodatkowe +5 obrażeń z M4A1 oraz +15 obrażeń z Deagle.
Lekarz
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 30
Kondycja: 20
Bronie: Deagle, SG552
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki (By użyć apteczek należy zbindować sobie "usepower"), może reanimować, ma podwojny skok.
Major
(KLASA PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymalosc: 25
Kondycja: 0
Bronie: HE Grenade, Smoke Grenade, AK47.
Dodatkowy opis: Dodatkowe 15% obrazen z AK47, +20 HP za każdego fraga oraz 1/3 szansy na zadanie 70(+int) obrazen z HE.
Użytkownik Bartson edytował ten post 18.03.2013 13:20