Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak poprawić HUD by nie mrugało?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cusiek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2013 19:41

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Zegarek 24h"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new zegar_hud;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

zegar_hud = CreateHudSyncObj()

set_task(1.0, "zegarek", 0, _, _, "b")
}

public zegarek(id){
new zegar[9]
get_time("%H:%M:%S", zegar, 8)

set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(0, zegar_hud, "| xxx.eu ^n^n^n^n^n^n| Obecnie jest godzina: %s", zegar)

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Jak poprawić by nie mrugało?

#2 maslo77

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:z katowa
Offline

Napisano 14.03.2013 20:08

Sprawdz.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Zegarek 24h"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new zegar_hud;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

zegar_hud = CreateHudSyncObj()

set_task(1.0, "zegarek", 0, _, _, "b")
}

public zegarek(id){
new zegar[9]
get_time("%H:%M:%S", zegar, 8)

set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 6.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(0, zegar_hud, "| xxx.eu ^n^n^n^n^n^n| Obecnie jest godzina: %s", zegar)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik maslo77 edytował ten post 14.03.2013 20:08

  • +
  • -
  • 0
Szukam pomocy Do serwera chetny? pisz pw
Zapraszam na ClassiC FFA: 80.72.36.254:27095

#3 Cusiek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2013 20:36

hmm.. a mogę wiedzieć co zmieniłeś :D??

Nie działa :/ nadal mruga :D

Użytkownik Cusiek edytował ten post 14.03.2013 20:47


#4 maslo77

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:z katowa
Offline

Napisano 14.03.2013 20:43

z
set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.025, 0.15, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0)
Musi dzialac
Zmien, skompiluj i sprawdz.

Użytkownik maslo77 edytował ten post 14.03.2013 20:58

  • +
  • -
  • 0
Szukam pomocy Do serwera chetny? pisz pw
Zapraszam na ClassiC FFA: 80.72.36.254:27095

#5 Cusiek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.03.2013 15:03

pomoże ktoś bo miga i miga i miga...

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 15.03.2013 17:04

Masz za dużo wiadomości hud. Usuń kilka i dodaj te usunięte do tych które są.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 ksaju

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.03.2013 17:26

zmień kanały zeby nie nachodzily na siebie
  • +
  • -
  • 0

#8 Cusiek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.03.2013 12:25

nie rozumiem. to HUD miga równo, więc nie wiem ...

Proszę o wytłumaczenie dokładnie o co chodzi.
Na codmodzie mam 2 HUD - Monety i silnik QTM_CodMod i działa wszystko.

Użytkownik Cusiek edytował ten post 16.03.2013 12:25


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 11:23

Na WSZYSTKO masz tylko 4 kanały HUD.
Jeśli masz wiele pluginów, korzystających z HUD, to zamień je na inne formy komunikacji, bądź je usuń.

Przykładowo, standardowe ADB zabiera 2 kanały, jeśli mas go wgranego, i masz wgranego CODa z 2 kanałami, to już są 4, jeśli do tego wgrasz badziewny zegarek z HUDem, to siłą rzeczy, przekroczysz 4 kanały i będzie mrugać.
O widocznych komunikatach Administratorów na say @@ też możesz zapomnieć (to także wymaga kanałów HUD).

Często widoczne Join / Leave - kolejny kanał HUD, Spectators w HUD - kolejny, olaboga! licznik paki w HUD: kolejny.
Mogę się założyć, że tych kanałów masz znacznie więcej, niż 4, dlatego będzie Ci wszystko mrugać.

#10 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 19.03.2013 06:48

Cusiek maksymalnie wyświetlających się hudów jest 4, powyżej 4 hudy będą się bugować i migać tak jak w toim przypadku :) Zastosuj się to co napisał Benio wyżej, usuń nie potrzebne hudy z pluginów i nie będzie migać :o
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych