Jak poprawić HUD by nie mrugało?
Cusiek
14.03.2013
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Zegarek 24h"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"
new zegar_hud;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
zegar_hud = CreateHudSyncObj()
set_task(1.0, "zegarek", 0, _, _, "b")
}
public zegarek(id){
new zegar[9]
get_time("%H:%M:%S", zegar, 8)
set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
ShowSyncHudMsg(0, zegar_hud, "| xxx.eu ^n^n^n^n^n^n| Obecnie jest godzina: %s", zegar)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak poprawić by nie mrugało?
maslo77
14.03.2013
Sprawdz.
Edited by maslo77, 14.03.2013 20:08.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Zegarek 24h" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Filip / `NN" new zegar_hud; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) zegar_hud = CreateHudSyncObj() set_task(1.0, "zegarek", 0, _, _, "b") } public zegarek(id){ new zegar[9] get_time("%H:%M:%S", zegar, 8) set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 6.0, 0.3, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(0, zegar_hud, "| xxx.eu ^n^n^n^n^n^n| Obecnie jest godzina: %s", zegar) return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by maslo77, 14.03.2013 20:08.
Cusiek
14.03.2013
hmm.. a mogę wiedzieć co zmieniłeś
??
Nie działa
nadal mruga
Edited by Cusiek, 14.03.2013 20:47.

Nie działa


Edited by Cusiek, 14.03.2013 20:47.
maslo77
14.03.2013
z
Zmien, skompiluj i sprawdz.
Edited by maslo77, 14.03.2013 20:58.
set_hudmessage(1, 255, 1, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.025, 0.15, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0)Musi dzialac
Zmien, skompiluj i sprawdz.
Edited by maslo77, 14.03.2013 20:58.
dasiek
15.03.2013
Masz za dużo wiadomości hud. Usuń kilka i dodaj te usunięte do tych które są.
Cusiek
16.03.2013
nie rozumiem. to HUD miga równo, więc nie wiem ...
Proszę o wytłumaczenie dokładnie o co chodzi.
Na codmodzie mam 2 HUD - Monety i silnik QTM_CodMod i działa wszystko.
Edited by Cusiek, 16.03.2013 12:25.
Proszę o wytłumaczenie dokładnie o co chodzi.
Na codmodzie mam 2 HUD - Monety i silnik QTM_CodMod i działa wszystko.
Edited by Cusiek, 16.03.2013 12:25.
Gość_21977_* 17.03.2013
Na WSZYSTKO masz tylko 4 kanały HUD.
Jeśli masz wiele pluginów, korzystających z HUD, to zamień je na inne formy komunikacji, bądź je usuń.
Przykładowo, standardowe ADB zabiera 2 kanały, jeśli mas go wgranego, i masz wgranego CODa z 2 kanałami, to już są 4, jeśli do tego wgrasz badziewny zegarek z HUDem, to siłą rzeczy, przekroczysz 4 kanały i będzie mrugać.
O widocznych komunikatach Administratorów na say @@ też możesz zapomnieć (to także wymaga kanałów HUD).
Często widoczne Join / Leave - kolejny kanał HUD, Spectators w HUD - kolejny, olaboga! licznik paki w HUD: kolejny.
Mogę się założyć, że tych kanałów masz znacznie więcej, niż 4, dlatego będzie Ci wszystko mrugać.
Jeśli masz wiele pluginów, korzystających z HUD, to zamień je na inne formy komunikacji, bądź je usuń.
Przykładowo, standardowe ADB zabiera 2 kanały, jeśli mas go wgranego, i masz wgranego CODa z 2 kanałami, to już są 4, jeśli do tego wgrasz badziewny zegarek z HUDem, to siłą rzeczy, przekroczysz 4 kanały i będzie mrugać.
O widocznych komunikatach Administratorów na say @@ też możesz zapomnieć (to także wymaga kanałów HUD).
Często widoczne Join / Leave - kolejny kanał HUD, Spectators w HUD - kolejny, olaboga! licznik paki w HUD: kolejny.
Mogę się założyć, że tych kanałów masz znacznie więcej, niż 4, dlatego będzie Ci wszystko mrugać.
Andrzejek
19.03.2013
Cusiek maksymalnie wyświetlających się hudów jest 4, powyżej 4 hudy będą się bugować i migać tak jak w toim przypadku
Zastosuj się to co napisał Benio wyżej, usuń nie potrzebne hudy z pluginów i nie będzie migać

