Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szansa na trafienie hs

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.03.2013 09:22

Witam

Posiada ktoś kod w którym by była szansa na trafienie (1/x) hs

typu

Masz 1/8 szansy na trafienie hs


Za pomoc daje plusy
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2013 10:37

register_forward( FM_TraceLine, "TraceLine" );

public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_pHit, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Nie mam pewności czy zadziała
  • +
  • -
  • 2

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 09.03.2013 12:10

Nie działa
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.03.2013 22:25


public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;

if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Drobny błąd Filipa w drugim argumencie set_tr2. Teraz powinno działać. Ew. modyfikuj TraceLine w Ham_TraceAttack.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2013 22:56

łap klasę :PP

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED

	    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
	    {
			    set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
	    }
	    return HAM_IGNORED
}

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#6 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 09.07.2013 13:56

jak chce na cod stary przerobic to robie cos takiego

 

do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje

 

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
     {
             set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
     }

 

to bedzie dzialac ?


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 13:56

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych