Błąd w klasach - http://iv.pl/images/...18512850961.png - częste bugowanie możesz coś poradzić ? Jak coś to GG
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.
#61
Napisano 14.04.2013 19:24
#62
Napisano 16.04.2013 00:24
Ogólnie hejt jakoby paczka była słaba jest bezpodstawny. Wielkie brawa dla Micza, Gutka, Stacha i 0ne za to, że stworzyli tę podstawę. Dla mnie ta paczka jest silnikiem do modyfikowania a nie gotowcem do wrzucenia na serwer i chyba w takich kategoriach powinniście na to patrzeć. Doszlibyście do tego poziomu na samych tutkach, ale 0ne zaoszczędził wam wiele czasu. Cały balans i poprawki musicie zrobić sobie sami, ot co.
Użytkownik FiK edytował ten post 16.04.2013 00:24
#63
Napisano 19.04.2013 16:12
Ok. Witam wszystkich i wracam po dłuuuugim wypoczynku w słonecznej Hiszpanii.
Postaram się w najbliższym czasie pouzupełniać luki oraz rozwiązać wasze problemy.
Pozdrówka od 0ne.
@edit Warjat
Wystarczy, że gracz zresetuje statystyki (/reset)
@edit FiK
Dziękuję za wyrozumiałość.
@edit INNI
Nie jestem mistrzem edytacji kodu *.sma, bo co jak co jestem dopiero początkującym...
Poza tym bazowałem na innym diablo (by 0nyk3), gdzie dunkcję były o wiele wiele prostsze.
Na początku, gdy zobaczyłem diablo by stachu to dla mnie to była czarna magia, a teraz tylko się uczę i uważam, że cały czas idę do przodu
Użytkownik !_0ne_! edytował ten post 19.04.2013 16:18
#64
Napisano 30.04.2013 18:05
Autorze edytuj swój silnik bo są bugi Klasa psyho jest jak dla kogoś z Premium
jak wbijesz ładny lvl jesteś nie pokonany ;]
Extra kwidzyński pack jest zbugowany można bugować sobie nim statystyki (bardzo często można bugować)
Możesz powiedzieć jak mam usunąć te wszystkie itemki ? które dają statystyki ?
Między innymi http://iv.pl/images/...18512850961.png
#65
Napisano 03.05.2013 09:58
Do Autora Nie wiem jakim cudem to ma działać (chodź mogę się mylić i nie wiem na czym ma to polegać)(myślę że jak jest flaga to item dla vipa a nie dla gracza)
case 36: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { player_item_name[id] = "Odrodzenie" player_item_id[id] = rannum player_b_respawn[id] = random_num(1,3) } else award_item(id,0) } case 37: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { player_item_name[id] = "Scout Super Master" player_item_id[id] = rannum player_b_sniper[id] = random_num(1,3) } else award_item(id,0) }
To jest kawałek kodu a jest tego
Zamiast tego
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
Powinno być
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
Bądź
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
Lecz mogę się mylić
+ sklep jest dla vipa a mogą gracze z niego korzystać , polecam wyrzucić ulepszanie itemu z systemu many oraz systemu ulepszania + zmiany Questów jak i ulepszania itemów dla klas Baal oraz Skoczek
Ponieważ bugują sobie Extra Packi ulepszając itemy
#67
Napisano 04.05.2013 10:10
Mam jeszcze pytania odnośnie
////////////////////////////bronie/////////////////////// if(weapon == CSW_DEAGLE && player_item_id[idattacker] == 129) damage += 15 if((weapon == CSW_GLOCK18||weapon == CSW_USP) && player_class[idattacker] == Lajt) damage *= 1.0 if(weapon == CSW_MP5NAVY && player_class[idattacker] == Kameleon) damage *=1.5 if(player_class[idattacker] == Psycho) damage *=1.4 if(player_class[this] == Psycho) damage *=0.0 if(weapon == CSW_AWP && player_class[idattacker] == Morderca) damage *=2.0 if(player_nozninja[idattacker] == 2) damage *=1.5 if(player_nozninja[idattacker] == 6) damage *=2.0 if(on_knife[idattacker] && player_class[idattacker] == Baal) damage *=4.0 if(player_item_id[idattacker] == 92) damage *=1.0 if(damagebits & (1<<24) && player_class[idattacker] == Hunter) damage *=2.0 if(suma_kryt[idattacker]){ if (random_num(1,oblicz_kryt(idattacker)) == 1){ damage*=2.0; Create_TE_IMPLOSION(this, 100, 8, 1 ); } }
Zmieniłem na swoje Psycho jest za dobry oraz inne postacie reszta już jest dobrze bo przestawiłem sobie
Może ktoś mi powie jak mogę usunąć DMG czyli zadaje 1.6 dodatkowych obrażeń
if(player_class[idattacker] == Psycho) damage *=1.4 // Tutaj ustawiamy DMG ?? if(player_class[this] == Psycho) damage *=0.0 // a tutaj redukcje obrażeń ?
Nie chcę aby psycho miało redukcję obrażeń i co mam przestawić lub usunąć bo na 9 lvl psycho jest niezniszczalny
#68
Napisano 04.05.2013 11:40
Witam,prosiłbym o dodanie w załaczniku ostatniej akutalizacji ponieważ w tej poprzedniej nei dalo sie sciagac pliki amxx ani kompilowac plik sma.
Prosiłbym o wrzucenie gdzies pod moim postem ostatniej aktualizacji najlepiej w pliki rar/zip, z aktualnymi modelami itd
#70
Napisano 04.05.2013 19:12
Mam jeszcze pytania odnośnie
////////////////////////////bronie/////////////////////// if(weapon == CSW_DEAGLE && player_item_id[idattacker] == 129) damage += 15 if((weapon == CSW_GLOCK18||weapon == CSW_USP) && player_class[idattacker] == Lajt) damage *= 1.0 if(weapon == CSW_MP5NAVY && player_class[idattacker] == Kameleon) damage *=1.5 if(player_class[idattacker] == Psycho) damage *=1.4 if(player_class[this] == Psycho) damage *=0.0 if(weapon == CSW_AWP && player_class[idattacker] == Morderca) damage *=2.0 if(player_nozninja[idattacker] == 2) damage *=1.5 if(player_nozninja[idattacker] == 6) damage *=2.0 if(on_knife[idattacker] && player_class[idattacker] == Baal) damage *=4.0 if(player_item_id[idattacker] == 92) damage *=1.0 if(damagebits & (1<<24) && player_class[idattacker] == Hunter) damage *=2.0 if(suma_kryt[idattacker]){ if (random_num(1,oblicz_kryt(idattacker)) == 1){ damage*=2.0; Create_TE_IMPLOSION(this, 100, 8, 1 ); } }Zmieniłem na swoje
Psycho jest za dobry oraz inne postacie reszta już jest dobrze bo przestawiłem sobie
Może ktoś mi powie jak mogę usunąć DMG czyli zadaje 1.6 dodatkowych obrażeń
if(player_class[idattacker] == Psycho) damage *=1.4 // Tutaj ustawiamy DMG ?? if(player_class[this] == Psycho) damage *=0.0 // a tutaj redukcje obrażeń ?Nie chcę aby psycho miało redukcję obrażeń i co mam przestawić lub usunąć bo na 9 lvl psycho jest niezniszczalny
Dobrze napisałeś.
Aby psycho nie był tak dobry zmień mu na np:
if(player_class[this] == Psycho) damage -=5.0 // Będzie dostawał mniej dmg o 5
Ja zastosowałem takie rozwiązanie jak UP i nikt się nie skarżył.
#71
Napisano 06.05.2013 14:12
Na prośbę użytkowników:
-201 lvl
-100 pkt w statystyke
-15 misji
-2 nowe itemy
-31 klas (4 premium)
-129 itemów
-sklep za mane (/m)
-sklep/sklep VIP
-12lvli gildii
-Zmienione nazwy artefaktow (na jajcarskie i powazniejsze)
Oj ktoś mi pomysł ... ;] Zobaczę czy są bugi ;]
@Up usunąłem tę klasę tylko mam problem ale napiszę temat ;]
#72
Napisano 07.05.2013 19:14
#73
Napisano 07.05.2013 19:20
straszna lipa nic nie dziala plasma nie dziala i inne moce ;/
Opisz dokładniej a my postaramy się naprawić te błędy + ja mam starą wersję diablo i bez błędów bo poprawiałem sobie , a wydawca paczki nie będzie poprawiał błędów z tego powodu że nie ma za dużo czasu może wyjaśnić co i jak jeśli coś nie przekracza dłuższej pracy
#74
Napisano 07.05.2013 19:30
#76
Napisano 11.05.2013 15:46
Powiecie mi jak naprawić menu latarek u maga?? w tym diablo
#77
Napisano 12.05.2013 16:22
Ile musi być osób aby działały klasy ?
#79
Napisano 13.05.2013 14:41
DO USUNIĘCIA
Użytkownik mateusztb edytował ten post 13.05.2013 14:52
#80
Napisano 16.05.2013 21:48
1. Jeżeli ma się hardened ring i conajmniej 1 pkt w niewidzialność w statach wówczas efekt hardened'a jest niwelowany i nie działa
2. Znany wszystkim bug z ninją i itemkiem dającym niewidzialność
4. Elf gdy posiada 100/100 inty dostaje możliwość wyczarowania tylko o 1 więcej itemku a niżeli wcale by w inte nie miał ładowane (moja propozycja to 5-10 inty = 1 itemek)
rozwinięcie 2. Ninja posiadająca hardened jest całkowicie niewidzialna, nawet stóp nie widać (Można prosić o sposób zablokowania dla tej klasy itemów ?)
Moge jeścze zgłosić że gdy dropnie jakis pierscień co dodaje staty to ci resetuje staty i musisz od nowa dodawac...
Proszę o rozwiązanie autora (własna edycja lecz nie mocno modyfikowana trochę odbugowana chodź widać bugi nie duże ale są)
Proszę o pomoc
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo, mod, by, stachuu?? :d, edit, 0ne.
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL Napisany przez Silver Zero, 24.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Cs-Asgard.pl | Sieć serwerów Cs 1.6Napisany przez Lakrous, 17.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Mod
JailBreak CS GO Paczka UnikatJailBreak CS GO Paczka Napisany przez Stopr@, 24.01.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Mod
CS:GO COD-MOD DM i inneNapisany przez Torondirn, 05.11.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych