Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hookowanie śmierci


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 knopers666

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2013 22:16

Witam chciałbym tak użyć hooku "player_death", żeby wywołał funkcje dopiero jak attacker zabije osoby.Np. Gracz zabije 3 osoby dostaje premie kredytów w czymś tak.
  • +
  • -
  • 0

#2 knopers666

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2013 20:21

Dobra znalazłem rozwiązanie tylko coś nie chce działać :/
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Premium rpg",
author = "Knopers",
description = "Plugin dla johna",
version = "1.0",
url = "heavycraft.pl"
}
public OnPluginStart()
{
PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy");
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
}
public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT);
}
public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client)
{
new frag = GetClientFrags(client);
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 )
    {
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
    }
else
{
  PrintToServer("");
    }
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych