Hookowanie śmierci
knopers666
26.02.2013
Witam chciałbym tak użyć hooku "player_death", żeby wywołał funkcje dopiero jak attacker zabije osoby.Np. Gracz zabije 3 osoby dostaje premie kredytów w czymś tak.
knopers666
03.03.2013
Dobra znalazłem rozwiązanie tylko coś nie chce działać
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */ #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "Premium rpg", author = "Knopers", description = "Plugin dla johna", version = "1.0", url = "heavycraft.pl" } public OnPluginStart() { PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy"); HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post) } public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT); } public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client) { new frag = GetClientFrags(client); if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 ) { GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); } else { PrintToServer(""); } }