Witam chciałbym tak użyć hooku "player_death", żeby wywołał funkcje dopiero jak attacker zabije osoby.Np. Gracz zabije 3 osoby dostaje premie kredytów w czymś tak.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Hookowanie śmierci
Temat rozp. knopers666, 26.02.2013 22:16
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 26.02.2013 22:16
#2
Napisano 03.03.2013 20:21
Dobra znalazłem rozwiązanie tylko coś nie chce działać 

/* Plugin Template generated by Pawn Studio */ #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "Premium rpg", author = "Knopers", description = "Plugin dla johna", version = "1.0", url = "heavycraft.pl" } public OnPluginStart() { PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy"); HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post) } public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT); } public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client) { new frag = GetClientFrags(client); if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 ) { GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); } else { PrintToServer(""); } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych