Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Problem z komendą /daj

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bll

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Zz
Offline

Napisano 26.02.2013 17:15

Witam, mam problem z tą komendą, używałem tego kodu:
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];
public OddajPrzedmiot(id)
{
	    new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
	    new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
	    new numer_przedmiotu;
	    for(new i=0; i<=32; i++)
	    {
			    if(!is_user_connected(i))
					    continue;
			    oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
			    menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
	    }
	    menu_display(id, menu);
}
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
	    if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
	    {
			    client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    if(dostal_przedmiot[id])
	    {
			    client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
	    {
			    client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
	    {
			    client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
	    dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
	    DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
	    informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
	    client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
	    client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
	    UsunPrzedmiot(id);
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
	    if(oddaj_id[item] == id)
			    return ITEM_DISABLED;
	    return ITEM_ENABLED;
}


Komenda działa do pierwszego oddania itemu, przy każdej kolejnej próbie przez resztę mapy wyskakuje "musisz poczekac 1 runde",
jeśli ktoś wie co jest nie tak z tym kodem to proszę o poprawienie.
  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.02.2013 17:22

Do funkcji plugin_init() dodaj
register_logevent("nowa_runda", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

Na koniec kodu wklej to
public nowa_runda()
{
    
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        
        if(is_user_connected(id))
        {
            dostal_przedmiot[id] = false;
            
        }
    }
}

Powinno działać, ale nie testowałem, więc jak coś to pisz.

Użytkownik norbi1952 edytował ten post 26.02.2013 17:28

  • +
  • -
  • 1

#3 Bll

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Zz
Offline

Napisano 26.02.2013 17:40

Niestety dalej to samo.
  • +
  • -
  • 0

#4 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 26.02.2013 18:29

usun to


if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


tez mialem z tym problem ale poradzilem sobie ja pamietam powiedzialem dobrze mozesz dawac tyle razu itemy ile chcesz bo usuwasz warunek czy gracz dostal przedmiot
  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#5 Bll

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Zz
Offline

Napisano 26.02.2013 19:35

Ok działa, dzięki za pomoc, można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 26.02.2013 20:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych