Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2011 18:58
Ej pokaże mi ktos jak zrobic aby np klasa rambo/admiral miala podwojny skok od np 10 lvl proszę o pomoc. lub przynajmniej napiszcie czy ejst takie cos mozliwe.
#2
Napisano 17.06.2011 22:23
Dodane...
codclass_admiral.sma 2,76 KB 37 Ilość pobrań
codclass_admiral.amxx
Do tego warunku dodałem kolejny:


Do tego warunku dodałem kolejny:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && cod_get_user_level(id) >= 10)
#3
Napisano 18.06.2011 07:32
aha w ten sposob wielkie dzięki:D
PS. dalo by sie dodac do tego jakis komunikat ze mozesz juz uzywac podwojnego skoku lub cos w tym stylu?
PS. a w takiej klasie demolitions to gdzie wwalic ten warunek?
PS. dalo by sie dodac do tego jakis komunikat ze mozesz juz uzywac podwojnego skoku lub cos w tym stylu?
PS. a w takiej klasie demolitions to gdzie wwalic ten warunek?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Demolitions"; new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde."; new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_dynamit[33]; new sprite_blast, sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); } public cod_class_enabled(id) ma_dynamit[id] = true; public cod_class_skill_used(id) { if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; static dynamit_gracza[33]; if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id])) { ma_dynamit[id] = false; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 250 ); write_coord( iOrigin[2] + 250 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24)); } remove_entity(dynamit_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target"); entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite"); entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(dynamit_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) { client_disconnect(id); ma_dynamit[id] = true; } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } } public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
Użytkownik newax edytował ten post 18.06.2011 07:38
#4
Napisano 18.06.2011 08:03
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
Zmień na
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id) || cod_get_user_level(id) >= 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
Jeżeli oczywiście o dynamit chodzi
#5
Napisano 18.06.2011 08:14
aha dziekui plusy leca
#6
Napisano 18.06.2011 14:46
Grzyboo, to w ten sposob bedzie niedostepne od 10lvl 
Zrób tak:
Poprobuję u siebie z tym komunikatem, jak zrobię to napiszę.

Zrób tak:
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id) || cod_get_user_level(id) < 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
Poprobuję u siebie z tym komunikatem, jak zrobię to napiszę.
Użytkownik Nomaf edytował ten post 18.06.2011 14:47
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych