Ostatnio dodałem na serwer klasę która zabiera expa i już były 2 przypadki że bugneło z lvl na + na lvl na - Załączam sma klasy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.02.2013 14:00
Siema
Ostatnio dodałem na serwer klasę która zabiera expa i już były 2 przypadki że bugneło z lvl na + na lvl na - Załączam sma klasy
Ostatnio dodałem na serwer klasę która zabiera expa i już były 2 przypadki że bugneło z lvl na + na lvl na - Załączam sma klasy
#2
Napisano 18.02.2013 13:24
Zamiast
cod_set_user_xp(ofiara[id], (cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2)));daj:
cod_set_user_xp(ofiara[id], floatround((cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2))));Exp nie może być floatem. A w cvarach mógł być właśnie float.
#3
Napisano 25.03.2013 16:13
Dalej jest na --
#4
Napisano 25.03.2013 21:53
Bo jak to zmienisz to exp się magicznie nie zmieni na plus z minusa...
W silniku coda przy sprawdzaniu expa dodaj warunek że jeśli level<0 to ustawia graczowi exp na 0 oraz level na 0.
@sebul - każdy może się pomylić, przeoczyć coś...
W silniku coda przy sprawdzaniu expa dodaj warunek że jeśli level<0 to ustawia graczowi exp na 0 oraz level na 0.
@sebul - każdy może się pomylić, przeoczyć coś...
#5
Napisano 28.03.2013 11:35
Vasto ja już to zmieniłem i po zmienieniu znowu typkowi na - wskoczył (w klasie zmieniałem)
#6
Napisano 28.03.2013 11:47
Głupota. Spójrz sobie naZamiast
cod_set_user_xp(ofiara[id], (cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2)));daj:cod_set_user_xp(ofiara[id], floatround((cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2))));Exp nie może być floatem. A w cvarach mógł być właśnie float.
new xpk = get_pcvar_num(xp_forkiller);
new xpv = get_pcvar_num(xp_fromvictim);
i gdzie tutaj widzisz, że może być float?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 29.03.2013 11:54
Sebul to jak usunąć te bugi aby klasa nie bugowała
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych