Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug expa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 17.02.2013 14:00

Siema


Ostatnio dodałem na serwer klasę która zabiera expa i już były 2 przypadki że bugneło z lvl na + na lvl na - Załączam sma klasy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 18.02.2013 13:24

Zamiast
cod_set_user_xp(ofiara[id], (cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2)));
daj:
cod_set_user_xp(ofiara[id], floatround((cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2))));
Exp nie może być floatem. A w cvarach mógł być właśnie float.
  • +
  • -
  • -1

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 25.03.2013 16:13

Dalej jest na --
  • +
  • -
  • 0

#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.03.2013 21:53

Bo jak to zmienisz to exp się magicznie nie zmieni na plus z minusa...
W silniku coda przy sprawdzaniu expa dodaj warunek że jeśli level<0 to ustawia graczowi exp na 0 oraz level na 0.

@sebul - każdy może się pomylić, przeoczyć coś...
  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 28.03.2013 11:35

Vasto ja już to zmieniłem i po zmienieniu znowu typkowi na - wskoczył (w klasie zmieniałem)
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.03.2013 11:47

Zamiast

cod_set_user_xp(ofiara[id], (cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2)));
daj:
cod_set_user_xp(ofiara[id], floatround((cod_get_user_xp(ofiara[id]) - (xpv + cod_get_user_intelligence(id)*2))));
Exp nie może być floatem. A w cvarach mógł być właśnie float.

Głupota. Spójrz sobie na
new xpk = get_pcvar_num(xp_forkiller);
new xpv = get_pcvar_num(xp_fromvictim);

i gdzie tutaj widzisz, że może być float?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 29.03.2013 11:54

Sebul to jak usunąć te bugi aby klasa nie bugowała
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych