←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosba o klase VooDoo[KlasaKoxa]

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

VooDoo[KlasaKoxa] Inteligencja:10 Zdrowie:30 Wytrzymalosc:20 Kondycja:80 Opis:Ma 3 skoki,jest szybki.Podczas kucania z nozem widocznosc spada do 15.Posiada Famasa i +10 DMG z niego,Scout i 1/2 z niego,Deagl oraz HE.

proszę o zrobienie :D

proszę zrob ktos ta klase. Jeszcze nikt mi nie pomogl :/ proszę o pomoc!
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 13.02.2013

Sprawdz :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "VooDoo[KlasaKoxa]    ";
new const opis[]    = "Posiada Famasa i +10 DMG z niego,Scout i 1/2 z niego,Deagl oraz HE. ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

Moglby ktos przerobic to na amxx.? :D Bo ja nie umiem.
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 13.02.2013

Proszę linka : http://amxx.pl/kompilator/
Tu wklejasz ten kod co ci podalem tam wyżej wpisujesz nazwe klasy czyli : codclass_VooDoo[KlasaKoxa] i klikasz kompiluj i pobierasz :)
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

Moglibyscie mi zrobic amxx ja nie czaje za bardzo. Zrobcie to proszę ja nie czaje ! :D
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 13.02.2013

Czegoś się musisz nauczyć to jest bardzo proste nawet kolo który by to 1 raz na oczy zobaczył to by to zrobił człowieku jak ty takich rzeczy nie umiesz to nie polecam ci się brać za cody czy tam robienie własnej sieci bo wykupisz na 1miech na hostingu za 20zl masz 17slotow i po 1miechu padnie bo nikt nie będzie grał.

Ps. Każdy nic nigdy nie umiał dlatego musisz dążyć do celu aby się nauczyć pokombinuj a dojdziesz jest poradnik co do kompilatora.
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 13.02.2013

Wersja naprawiona, w wersji play12 nie działało by: 1/2 ze scouta i +10 dmg
Załączony plik  codclass_VooDoo.sma   1,41 KB   23 Ilość pobrań
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

To ty plav12 tez nie umiesz. Jakbys umial tobys zrobil!
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 13.02.2013

Wersja naprawiona, w wersji play12 nie działało by: 1/2 ze scouta i +10 dmg
Załączony plik  codclass_VooDoo.sma   1,41 KB   23 Ilość pobrań



Tak ładnie sobie wymyśliłeś tylko ja tą klase sprawdzałem u siebie na serwerze i działało wszystko gadasz głupoty i tyle.
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

proszę zrobcie amxx
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 13.02.2013

@play12
U Ciebie brakowało zmiennej true/false w ma_klase, przez to nie działało to +dmg i 1/2 albo miała je każda klasa i nie wiem po co dodałeś sprawdzenie czy dmg jest większe od 20 w 1/2 ze scouta ;)

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


@Slonecznik
sma i amxx masz w moim wcześniejszym poście
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 13.02.2013

ciekawe mi działała ta klasa.
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 13.02.2013

dzięki :D

Ej no! Na tej klasie nie ma 3 skokow, jest widzialny na kosie na kucaka! proszę zrob ktos raz a dobrze!
Odpowiedz

Slonecznik - zdjęcie Slonecznik 15.02.2013

Ej ta klasa nie dziala nie ma 3 skokow i widzialny jest na kucaka mzoe ktos to zrobic i dac tej klasie FLAGE F? proszę o pomoc.
Odpowiedz