Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 13.02.2013 10:14
proszę o zrobienie
proszę zrob ktos ta klase. Jeszcze nikt mi nie pomogl proszę o pomoc!
#2
Napisano 13.02.2013 10:54
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "VooDoo[KlasaKoxa] "; new const opis[] = "Posiada Famasa i +10 DMG z niego,Scout i 1/2 z niego,Deagl oraz HE. "; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 80; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 13.02.2013 11:00
#4
Napisano 13.02.2013 11:02
Tu wklejasz ten kod co ci podalem tam wyżej wpisujesz nazwe klasy czyli : codclass_VooDoo[KlasaKoxa] i klikasz kompiluj i pobierasz
#5
Napisano 13.02.2013 11:10
#6
Napisano 13.02.2013 11:55
Ps. Każdy nic nigdy nie umiał dlatego musisz dążyć do celu aby się nauczyć pokombinuj a dojdziesz jest poradnik co do kompilatora.
#7
Napisano 13.02.2013 11:55
codclass_VooDoo.sma 1,41 KB 15 Ilość pobrań
codclass_VooDoo.amxx
#8
Napisano 13.02.2013 12:13
#9
Napisano 13.02.2013 12:30
Wersja naprawiona, w wersji play12 nie działało by: 1/2 ze scouta i +10 dmg
codclass_VooDoo.sma 1,41 KB 15 Ilość pobrań
codclass_VooDoo.amxx
Tak ładnie sobie wymyśliłeś tylko ja tą klase sprawdzałem u siebie na serwerze i działało wszystko gadasz głupoty i tyle.
#10
Napisano 13.02.2013 12:50
#11
Napisano 13.02.2013 13:03
U Ciebie brakowało zmiennej true/false w ma_klase, przez to nie działało to +dmg i 1/2 albo miała je każda klasa i nie wiem po co dodałeś sprawdzenie czy dmg jest większe od 20 w 1/2 ze scouta
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
@Slonecznik
sma i amxx masz w moim wcześniejszym poście
#12
Napisano 13.02.2013 13:31
#13
Napisano 13.02.2013 18:27
Ej no! Na tej klasie nie ma 3 skokow, jest widzialny na kosie na kucaka! proszę zrob ktos raz a dobrze!
#14
Napisano 15.02.2013 07:20
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych