Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwnie nalicza Rank


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 12.02.2013 16:30

Witam mam pewien problem.. gdyzd0n tHe Pr0oo pokazal mi jak dodawac rank za tyle ile walniemy DMG.. a ja chcialem zrobic aby dodawalo tylko 50% tego dmg to mi jakies kosmiczne liczby wyskakuja..



if(fDamage >= float(get_user_health(iVictim)))
{
rank_gracza[iAttacker] += floatround(fDamage)* 0.8;
set_hudmessage(42, 42, 255, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, SyncHudObj2, "+%i", fDamage);
}


chcialem aby dodalo tylko 80% mojego dmg a wyskakuje jakies 13347817821

Pokaze ktos gdzie jest blad

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.02.2013 17:05

Twój kod:
if(fDamage >= float(get_user_health(iVictim)))
{
rank_gracza[iAttacker] += floatround(fDamage)* 0.8; //zakładając ze rank jest liczbą całkowitą, nie możesz uzywac w liczbach rzeczywistych, liczb wymiernych
set_hudmessage(42, 42, 255, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, SyncHudObj2, "+%i", fDamage); //Chcesz damage jako liczbę rzeczywistą, sformatować tak, aby w HUD, wyszła liczba rzecywista, nie tędy droga
}
Poprawiony kod
{
new iRankToAdd = floatround(fDamage * 0.8); //Wyliczenie ranku do dodania
rank_gracza[iAttacker] += iRankToAdd; //Dodanie ranku
set_hudmessage(42, 42, 255, 0.31, 0.18, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, SyncHudObj2, "+%i", iRankToAdd); //Wyswietlenie ranku
}

W razie problemów zapraszam tutaj: http://amxx.pl/topic...towanie-tekstu/

@down edit, literówka :)

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 12.02.2013 17:30

  • +
  • -
  • 0

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 12.02.2013 17:24

ok pozniej sprawdze kod

#4 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 13.02.2013 19:10

cos jakos to dziwnie dodaje.. bo na hud pokazuje np: + 7 czy 10 a dodaje po 200,300




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych